مدیرکل راه و شهرسازی استان قم مطرح کرد
مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: سال گذشته 12 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی در بافت فرسوده شهر قم تخصیص پیدا کرد که امسال امیدوارم این رقم به 18 میلیارد تومان برسد.
کد خبر: ۶۰۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶ 16 May 2018

به گزارش تابناک قم،حسن صبوری با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی در بافت فرسوده شهر قم اظهار کرد: این پروژه‌ها در دو حوزه احیای بافت و نیز ایجاد زیرساخت‌ها در بافت فرسوده بود، همچنین در محلات حاشیه ای شهر قم نیز پروژه‌های عمرانی در سال گذشته اجرا شد.

وی ادامه داد: پروژه کف سازی و جداره سازی میدان میر، پروژه کف سازی و جداره سازی از محله لب چال به سمت شاه حمزه از جمله پروژه‌های اجرا شده برای احیای بافت فرسوده شهر قم در سال گذشته بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم افزود: درمانگاه ایثار در سال گذشته در بافت فرسوده شهر قم به بهره برداری رسید، امسال هم بهره برداری از یک درمانگاه دیگر در این بافت در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی قرار دارد، پروژه احداث دو مدرسه در محلات شیخ آباد و شهرک فاطمیه در سال جاری شروع خواهد شد.

صبوری با اشاره به محل تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های عمرانی در بافت فرسوده شهر قم اظهار کرد: اعتبارات موردنیاز برای اجرای این پروژه‌ها توسط وزارت راه و شهرسازی تامین می‌شود. سال گذشته 12 میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های عمرانی در بافت فرسوده شهر قم تخصیص پیدا کرد که امسال امیدوارم این رقم به 18 میلیارد تومان برسد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار