در جشنواره توانمندی‌های صنعت آبفای کشور
طرح پژوهشی شرکت آب و فاضلاب قم از سوی هیئت داوران جشنواره توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور به عنوان طرح برگزیده سال 97 انتخاب شد.
کد خبر: ۶۰۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴ 16 May 2018

به گزارش تابناک قم، مراسم اختتامیه سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور با حضور ستار محمودی قائم‌مقام وزیر نیرو در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب تهران برگزار شد.

در این مراسم از طرح‌های پژوهشی برگزیده صنعت آب و فاضلاب کشور با اهدا لوح و تندیس تجلیل شد که از طرح «پلی آلومینیوم کلراید جامد» که توسط کارشناس شرکت آب و فاضلاب قم ابداع شده، با حضور مسئولان کشوری با اهدا تندیس و لوح تقدیر، قدردانی شد.

در این لوح تقدیر که به امضا معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور رسیده، آمده است: خانواده عظیم صنعت آب و فاضلاب کشور بر خود می‌بالد که با همت متخصصان خود توانسته است ظرفیت‌های گران‌سنگی را ایجاد و موجبات شکوفایی و بالندگی این حوزه را فراهم کند.

شاهین پاکروح در ادامه این لوح تقدیر، ضمن قدردانی از تلاش‌های مجدانه شرکت آب و فاضلاب قم در ارائه پروژه‌های بهره‌برداری و ارتقا طرح‌های پژوهشی مرتبط با بهره‌برداری در مقیاس صنعتی و نیمه‌صنعتی اظهار داشته است: نظر به اینکه طرح ««پلی آلومینیوم کلراید جامد» از سوی هیئت داوران سومین جشنواره و نمایشگاه توانمندی‌های بهره‌برداری و نگهداری در صنعت آب و فاضلاب کشور به عنوان طرح برگزیده سال 1397 انتخاب شده است، لوح تقدیر و تندیس جشنواره به آن شرکت اهدا می‌شود.

«پلی آلومینیوم کلراید جامد» تصفیه‌کننده آب و پساب با راندمان بالا است که توسط مهدی فرشید مقدم کارشناس شرکت آب و فاضلاب استان قم ابداع شده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار