سردار هاشمی:
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: اجرای برنامه های ورزشی نقش موثری در تامین وارتقای سلامت جسمی و نشاط روحی جانبازان دارد.
کد خبر: ۶۰۷۸۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴ 19 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، سردار سید جواد هاشمی در ورزشگاه جانبازان و معلولان افزود: گسترش برنامه های ورزشی به ویژه برنامه های ورزش همگانی در رشته های مختلف مورد تاکید است و سالانه بیش از7هزار و 820 ایثارگر در ورزش‌های همگانی حضور پیدا می‌کنند.

وی ادامه داد: از همین رو جانبازان در رشته‌های مختلف ورزشی در حوزه ورزشهای عمومی و ورزشهای قهرمانی حضور فعال دارند؛ همچنین در بخش ورزش قهرمانی، مدال آوری و کسب مقام های اول را در مسابقات پارا المپیک، مسابقات بین المللی و ملی شاهد هستیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون24 کمیته ورزشی فعال ویژه جانبازان و خانواده شهدا فعال است،‌ اجرای تمرینات و آموزش های ورزشی اعزام به اردوهای ورزشی و حضور در مسابقات بخشی از برنامه های ورزشی است.

سردار هاشمی عنوان کرد: سالانه اجرای تمرینات و آموزش های ورزشی برای حدود 3هزار و285نفر، اعزام به مسابقات و اردوها ورزشی برای حدود 980 نفر و تجلیل از مقام آوران ورزشی، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام می گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار