دبير جشنواره فرهنگي، هنري و ادبي جوانان مدافع حرم خبر داد
دبير نخستين جشنواره فرهنگي، هنري و ادبي جوانان مدافع حرم از برگزاری نخستین دوره این جشنواره در قالب های شعر، داستان، مقاله، خاطره‌نویسی، فیلم مستند، پویا نمایی،‌ تله فیلم، عکس، گرافیک و... خبر داد.
کد خبر: ۶۰۷۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۹ 19 May 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا امیدواریان با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی جوانان مدافع حرم اظهار کرد: افتتاحیه این برنامه روز 13 اردیبهشت امسال در سالن همایش‌های مرکز فقهی ائمه اطهار با حضور سردار کاجی برگزار شد و مادر شهیدان مجتبی و مصطفی بختی نیز در این مراسم سخنرانی داشتند.

وی خاطرنشان کرد: اجرای نمایش از سوی گروه نمایش میدانی کشوری از دیگر برنامه‌ها بود و همچنین سیدجواد هاشمی و برخی از بازیگران مطرح رسانه ملی در این برنامه به ایفای نقش پرداختند و در پایان برنامه از نمایندگان شهدای جوان مدافع حرم کشور از استان‌های مختلف و نمایندگان جبهه مقاومت، تیپ فاطمیون و زینبیون تقدیر شد.

وی تقدیر نماینده یکی از شهدای معلم جوان مدافع حرم را از دیگر برنامه‌های این مراسم ذکر کرد و افزود: در بخش هنری از جواد افشار به عنوان کارگردان برتر حوزه ایثار و شهادت، حسن روح الامین نقاش برجسته حوزه ایثار و شهادت و مدافعان حرم، کوروش زارعی به عنوان مدیر تئاتر آیینی مدافعان حرم و مهران رجبی به عنوان شخصی که در حوزه شهدای مدافع حرم فعالیت‌هایی داشته تقدیر شد.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم عنوان کرد: برنامه‌های جانبی در قالب تورهای زیارتی، قم‌گردی و غبارروبی گلزار شهدا ویژه خانواده شهدای مدافع حرم برگزار شد.

وی از برگزاری نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم خبر داد و افزود: این جشنواره در قالب ادبی مانند شعر، داستان، مقاله، خاطره‌نویسی، فیلم مستند، پویا نمایی،‌ تله فیلم، حوزه عکس، گرافیک و طراحی‌های گرافیکی برگزار می‌شود.

امیدواریان یادآور شد: فراخوان این جشنواره در آینده‌ای نزدیک اعلام می‌شود و از افراد ممتاز ملی دعوت شده تا دبیری هر یک از بخش‌ها را به عهده بگیرند و به احتمال زیاد پیش از ارسال و تحویل آثار کارگاه آموزش تخصصی برای متقاضیان در تمام رشته‌ها برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در این جشنواره علاوه بر اینکه آثار از سراسر کشور دریافت می‌شود ارتقاءیابی آثار صورت می‌گیرد و آموزش‌های تخصصی ارائه می‌شود.

دبیر نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم خاطرنشان کرد: اختتامیه نخستین جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی جوانان مدافع حرم بهمن ماه امسال همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://modafean-haram.com/ مراجعه کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار