شهردار منطقه هفت قم خبر داد
شهردار منطقه هفت قم با بیان اینکه در حال حاضر عملیات عمرانی در تمام بخش‌های پروژه پیاده‌راه ارم تکمیل شده است گفت: در این پروژه تنها بخش‌های نصب مبلمان باقی مانده که تا 10 خرداد تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۴۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵ 20 May 2018

به گزارش تابناک قم،علیرضا اقبالیان با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل پیاده‌راه ارم اظهار کرد: این پروژه از آذرماه سال گذشته حدفاصل سه راه بازار تا ابتدای خیابان چهارمردان آغاز شده و در حال حاضر مراحل پایانی خود را سپری می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مسیر پیاده‌رو پروژه قبل از سال جدید در اختیار مردم قرار گرفته است خاطرنشان کرد: پروژه به دلایل مختلفی از جمله تغییر مصالح و... دچار تاخیراتی در تکمیل بود اما شهرداری طبق وعده‌ای که داده بود بخش پیاده را قبل از عید در اختیار مردم گذاشت.

شهردار منطقه هفت قم با بیان اینکه در حال حاضر عملیات عمرانی در تمام بخش‌های پروژه تکمیل شده است افزود: در این پروژه تنها بخش‌های نصب مبلمان باقی مانده که تا 10 خرداد تکمیل می‌شود.

وی با بیان اینکه برآورد هزینه اولیه برای این پروژه 3.5 میلیارد تومان بوده است اظهار کرد: پروژه پیاده‌راه ارم به طول 410 متر با مساحت 10 هزار مترمربع اجرایی شده است.

اقبالیان کاشت 250 اصله درخت نارون و 450 اصله درخت سرو در این پروژه را مورد توجه قرار داد و اذعان کرد: هزار و 100 مترمربع فضای سبز در این پروژه اجرا شده و پروژه مجهز به مبلمان، روشنایی، سطل زباله و... است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار