معاون اقتصادی استاندار قم:
معاون اقتصادی استاندار قم گفت: مسئولان استانی بر روی مسئله تملیک واحدهای صنعتی و تعطیل باید حساسیت داشته باشند و بانک ها هرچه زودتر تعیین تکلیف 200 واحد تولیدی تعطیل در شهرک صنعتی شکوهیه قم را در دستور کار قرار دهند.
کد خبر: ۶۰۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳ 20 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در صنعت که در شهرک شکوهیه قم برگزار شد، هدف از تشکیل این ستاد در شهرک های صنعتی را آشنایی مدیران استانی با خواسته ها و مشکلات واحدهای تولیدی اعلام کرد و گفت: حضور مدیران در واحدهای تولیدی سبب می شود تا ارائه طریق به صورت فوری تر انجام شده و از اتلاف زمان جلوگیری شود.

وی با بیان این که در استان قم دو برابر شاخص جمعیتی تسهیلات رونق تولید ارائه شده است، ادامه داد: خواسته استانی در این زمینه رسیدن به رقمی بسیار بهتر از این امار است.

معاون اقتصادی استاندار قم تصریح کرد: حجم پرداخت های مستقیم رونق تولید بیشتر از میزان به ثبت رسیده است چرا که این امار صرفا در سامانه بهین یاب به ثبت رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: مسئولان استانی بر روی مسئله تملیک واحدهای صنعتی و تعطیل باید حساسیت داشته باشند و تعیین تکلیف کردن بیش از 200 واحد تعطیل موجود باید در دستور کار بانک ها قرار گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار