رئیس هیئت دو و میدانی قم گفت: نسل جدیدی از قهرمانان دو و میدانی کشور در قم تربیت شده‌اند و کارخانه ساخت دو و میدانی کار در قم همچنان با قوت مشغول به فعالیت است.
کد خبر: ۶۰۸۵۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷ 20 May 2018

به گزارش تابناک قم،علی رضایی اظهار داشت: از این که با رأی اعضای مجمع هیئت دو و میدانی استان قم برای ۴ سال آینده این مسئولیت را بر عهده دارم خوشحالم اما دغدغه من ادامه راهی است که دو و میدانی قم در ۴ سال گذشته طی کرده است.

وی افزود: ما در ۴ سال گذشته، دوران فوق العاده‌ای را سپری کردیم به طوری که در سطح پایه کشور عناوین قهرمانی متعددی کسب کردیم، در تیم‌های ملی در رده‌های مختلف صاحب سهمیه شدیم و ورزشکاران جوان قم رویدادهای برون مرزی را تجربه کردند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم گفت: شاید تا همین چند سال قبل تمام افتخار دو و میدانی قم محسن ربانی، ورزشکار ملی و مدال آور آسیایی ما در ماده پرش با نیزه بود اما امروز علاوه بر ربانی که یک اسطوره در پرش با نیزه ایران است ورزشکاران آینده دار جدیدی را به دو و میدانی ایران تقدیم کرده‌ایم.

رضایی بیان داشت: نسل جدیدی از قهرمانان دو و میدانی کشور در قم تربیت شده‌اند آن هم در شرایطی که دو و میدانی رشته‌ای بدون حضور اسپانسرهایی است که در رشته‌های دیگر حضور می‌یابند و هزینه‌های سنگینی برای آن رشته‌ها می‌کنند.

وی عنوان کرد: کارخانه ساخت دو و میدانی کار در قم همچنان با قوت مشغول به فعالیت است. زمانی که از دو و میدانی صحبت می‌کنیم در حقیقت از مادر ورزش‌ها و گل سرسبد همه رشته‌ها در المپیک حرف می‌زنیم و جایگاهی که امروز دو و میدانی استان قم در سطح کشور دارد برای تمام جامعه ورزش قم مایه مباهات است.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم تصریح کرد: ما امروز منبعی ارزشمند از استعدادها را در اختیار داریم و دو و میدانی کاران قمی در مسابقات نوجوانان و جوانان آسیا و دانش آموزی جهان مسابقه داده‌اند و حضوری فعال در لیگ دو و میدانی داشته‌اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار