رئیس هیات بوکس:
رئیس هیات بوکس قم از دعوت دو بوکسر این استان به اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: مصیب تیموری در وزن 56 کیلوگرم، علی مرادی‌سپهر در وزن 69 کیلوگرم و مهدی یعقوب‌لو به عنوان مربی برای شرکت در مسابقات آسیایی 2018 جاکارتا در این اردو حضور دارند.
کد خبر: ۶۰۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲ 21 May 2018

به گزارش تابناک قم،مجید عباس زاده خاطرنشان کرد: بازی های آسیایی 2018جاکارتا از 27 مرداد الی 11 شهریور 1397 اندونزی برگزار خواهد شد و امید است بوکسرهای قمی بتوانند جواز حضور در این مسابقات را کسب کنند.

وی ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی دو هفته قبل با حضور 90 بوکسر از 33 استان کشور در شهر مقدس قم برگزار شده که مصیب تیموری و علی مرادی سپهر از قم با کسب رتبه های برتر در وزن خود، به تیم ملی دعوت شده و اکنون در اردو حضور دارند.

عباس زاده گفت: تیم ملی در آینده بازی های حساس دیگری مانند مسابقات جهانی مجارستان، مسابقات دانشجویان جهان و رقابت های بین المللی تایلند را در پیش دارد و بوکسرهای ما نیز باید خود برای این رقابت ها آماده کنند و هیات در این زمینه برنامه ریزی خواهد کرد.

وی ادامه داد: بوکس قم در عرصه ملی و بین المللی وضعیت بسیار خوبی دارد و امید است با تلاش ورزشکاران و مربیان بتوانیم جایگاه مناسبی در این عرصه ها در سالجاری کسب کنیم.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار