مدیر اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد
مدیر اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: امسال در ماه مبارک رمضان دوره ویژه ای برای 200 نفر از نوجوانان استعدادهای برتر قرآنی در استان خواهیم داشت و به آن‌ها آموزش قرائت تخصصی قرآن را می‌دهیم.
کد خبر: ۶۰۸۹۵۵
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۵ 21 May 2018

به گزارش تابناک قم،حجت‌الاسلام والمسلمین جواد عظیمی با اشاره به برگزاری محافل انس با قرآن اظهار کرد: این محافل در نیمه ماه مبارک رمضان در شهر قم و شهرهای تابعه برگزار می‌شود، همچنین در این ماه شاهد برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن در شهر کهک هستیم.

وی ادامه داد: با همکاری معاونت فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی، جلسات تفسیر قرآن در طول ماه مبارک رمضان در 200 مسجد در استان قم برگزار می‌شود.

مدیر اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم افزود: حمایت از کلاس‌های قرآنی در دستور کار این اداره کل است و برای اهدای 500 نسخه قرآن به جلسات قرآنی در قم، برنامه ریزی شده است.

عظیمی با اشاره به برنامه شناسایی استعدادهای قرآنی در استان قم اظهار کرد: سال گذشته برنامه ای برای شناسایی و آموزش استعدادهای برتر در زمینه قرائت قرآن بین نوجوانان 12 تا 16 سال در استان داشتیم که 220 نفر در آن شرکت کردند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امسال در ماه مبارک رمضان دوره ویژه ای برای 200 تن از نوجوانان استعدادهای برتر قرآنی در استان قم خواهیم داشت و به آن‌ها آموزش قرائت تخصصی قرآن را ارائه می‌دهیم تا بتوانند در محافل ترتیل خوانی مهم شرکت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار