دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد
دبير هیأت تنيس استان قم از انتخاب ملي‌پوش قمي اين رشته به عنوان دومين تنيسور برتر رنكينگ سال جاري تنيس كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۰۹۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۶ 21 May 2018

 

به گزارش تابناک قم،حسین لطفی اظهار کرد: امیرحسین بادی نخستین تنیسور استان قم است که به اردوی تیم ملی بزرگسالان راه یافته و تجربه حضور در مسابقات مختلف برون‌مرزی، کسب عناوین متعدد قهرمانی در رده‌های سنی گوناگون تنیس ایران و بازی در بزرگترین رویداد تنیس قاره را دارد.

وی ادامه داد: بادی با استعداد بسیار بالای خود برای نخستین بار تنیس قم را در مسابقات دیویس کاپ آسیا و اقیانوسیه صاحب نماینده کرد و با توجه به انگیزه و اشتیاقی که خانواده این ورزشکار دارند و همچنین شوق بالایی که امیرحسین برای پیشرفت بیشتر دارد، قطعا در آینده خبرهای خوبی از موفقیت‌های وی خواهیم شنید.

دبیر هیأت تنیس استان قم با بیان اینکه بادی در رنکینگ جدید فدراسیون تنیس کشورمان رتبه دوم برترین‌های تنیس ایران را به خود اختصاص داده، بیان کرد: بادی در رده‌بندی قبلی در جایگاه نخست بود و اکنون با فاصله اندک در مکان دوم چهره‌های شاخص تنیس کشور ایستاده است.

وی با اشاره به اعلام رنکینگ برترین‌های تنیس رده سنی بزرگسالان کشور، عنوان کرد: این رتبه‌بندی از سوی سازمان لیگ تنیس ایران تا پایان رقابت‌های جایزه بزرگ تهران و مسابقات گروه سنی آزاد اعلام شد و امیرحسین بادی تنها نماینده قم در جمع برترین‌ها محسوب می‌شود.

لطفی خاطرنشان کرد: بر این اساس در بخش مردان، حسام‌اسماعیل‌ یزدی از تهران با کسب 4602 امتیاز در صدر جدول قرار گرفته، امیرحسین بادی از قم با کسب 3646 امتیاز در جایگاه دوم ایستاده و حمیدرضا نداف از اصفهان با کسب 2733 امتیاز صاحب رتبه سوم است.

وی در پایان اظهار کرد: در شرایطی که رنکینگ 625 تنیسور از سوی سازمان لیگ فدراسیون تنیس اعلام شده، معین محمدی از کرمان با 2333 امتیاز، محمد کارگران‌عروجی از فارس با 2308 امتیاز و انوشا شاهقلی از تهران با 2162 امتیاز در رده‌های بعدی جای دارند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار