براي فصل جديد ليگ برتر فوتسال رقم می خورد
ملي‌پوشان فوتسال استان قم براي حضور در فصل جديد ليگ برتر فوتسال باشگاه‌هاي كشور مد نظر قهرمان نوزدهمين دوره اين رقابت‌ها قرار گرفتند.
کد خبر: ۶۰۹۷۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۹ 22 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، در حالی که نوزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دی‌ماه سال 1396 با قهرمانی تیم فوتسال مس سونگون ورزقان به پایان رسیده، دوره جدید این بازی‌ها از تیرماه با حضور 14 تیم باشگاهی آغاز خواهد شد.

به همین دلیل قرعه‌کشی بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران در سال 1397 انجام شده و تیم‌های باشگاهی بعد از شناسایی حریفان خود در 13 هفته نیم‌فصل نخست این مسابقات، وارد بازار نقل و انتقالات برای جذب مهره‌های مورد نظر خود در لیگ جدید شده‌اند.

این در شرایطی است که وضعیت نماینده فوتسال قم یعنی تیم آتلیه‌طهران همچنان برای علاقمندان به این رشته ورزشی مبهم است و سرنوشت نامشخصی دارد اما سایر تیم‌های لیگ برتری از جمله قهرمان دوره قبل یعنی مس سونگون برای بکارگیری ملی‌پوشان و چهره‌های مطرح فوتسال قم نقشه کشیده است.

ملی‌پوشان فوتسال قم علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی هستند که بهمن ماه سال 1396 در ترکیب تیم ملی ایران به رقابت‌های 2018 جام ملت‌های آسیا رفتند و همراه با تیم ملی به مقام قهرمانی دست یافتند، ضمن اینکه حسن‌زاده عنوان بهترین بازیکن جام را به خود اختصاص داد.

اکنون حسن‌زاده و اروجی به واسطه عضویت در تیم ملی و درخشش در چند فصل اخیر لیگ برتر به ویژه در ترکیب تیم‌های تاسیسات دریایی تهران و گیتی‌پسند اصفهان سخت مورد توجه مسوولان باشگاه مس سونگون قهرمان لیگ نوزدهم قرار گرفته‌اند و به شدت مد نظر این باشگاه هستند.

به همین منظور مذاکره مسی‌ها با علی‌اصغر حسن‌زاده که کاپیتان تیم ملی نیز محسوب می‌شود و همچنین با ابوالقاسم اروجی آغاز شده و این بازیکنان در صورت پیوستن به تیم مس، از دهم تا 21 مرداد ماه سال جاری در ترکیب تیم مس سونگون نماینده‌های قم در مسابقات فصل 2018 جام باشگاه‌های فوتسال آسیا نیز خواهند بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار