مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم خبر داد
مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم گفت: جشن روزه اولی‌های استان طی روزهای نهم و پانزدهم ماه رمضان در مصلی قدس شهر قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶ 23 May 2018

به گزارش تابناک قم،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری جشن روزه اولی‌های استان قم اظهار کرد: این جشن به همت دستگاه‌ ها و سازمان های مختلف در روزهای چهارم خردادماه مصادف با 9 رمضان برای دختران و در روز دهم خردادماه مصادف با 15 رمضان برای پسران در مصلای بزرگ قدس شهر قم برگزار می‌شود. 

 وی ادامه داد: برای جشن روزه اولی‌های استان قم، کودکانی از مدارس و مراکز مختلف استان دعوت و ثبت نام شده اند که در برنامه جشن بزرگ روزه اولی های استان قم شرکت خواهند کرد.

 وی افزود  ساعت برگزاری این جشن از 18:30 تا اذان مغرب و عشاء خواهد بود. 

 مسؤول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قم افزود: از جمله برنامه‌های جشن روزه اولی‌های استان، سرود، مسابقه، برگزاری کارگاه آموزشی برای مادران و اجرای برنامه های شاد مذهبی توسط هنرمندان است که متناسب با شأن ایام ماه مبارک رمضان و جشن و سرور است.

 ولدان، ایجاد خاطره خوش برای روزه اولی‌ها و آموزش جهت گذر به این مرحله مهم از زندگی را ضروری دانست و تصریح کرد: باید تلاش کنیم که کودکان زیباترین تصویر را از نخستین روزه خود داشته باشند و با مسوولیت های جدید خود در ادامه زندگی آشنا شوند.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوار هستم که گرفتن جشن برای روزه اولی‌ها در میان خانواده‌ها همچون جشن تولد و جشن تکلیف در سراسر کشور رواج پیدا کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار