رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم خبر داد
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم گفت: سال گذشته در کل کشور هشت هزار و 313 میلیارد تومان و در استان 269 میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید پرداخت شد.
کد خبر: ۶۱۰۳۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۷ 23 May 2018

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی ظهر امروز در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان قم در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری با اشاره به اجرای طرح رونق تولید در استان قم اظهار کرد: بانک‌های دولتی مشارکت بیشتری در این طرح داشتند، اما شاهد مشارکت پایین بانک‌های خصوصی در طرح رونق تولید در استان قم بودیم.

وی ادامه داد: سال گذشته در کل کشور هشت هزار و 313 میلیارد تومان و در استان 269 میلیارد تومان تسهیلات طرح رونق تولید پرداخت شد، بانک صنعت و معدن بیشترین پرداخت تسهیلات را در این طرح داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم افزود: 17 پرونده تسهیلات طرح رونق تولید به میزان 44 میلیارد تومان در بانک‌های استان در انتظار پرداخت است و از 35 واحدی که تسهیلات این طرح را در استان قم قرار است دریافت کنند، بازدید صورت گرفته و رتبه استان در زمینه نظارت در طرح رونق تولید، رتبه 10 کشور است.

سیجانی با اشاره به عملکرد بانک‌های استان قم در طرح رونق تولید اظهار کرد: بانک صنعت و معدن یک بانک تخصصی در حوزه صنعت است و کارگشایی خوبی برای واحدهای تولیدی در استان ایجاد کرده است، این بانک کمترین تملیکی را بین بانک‌های استان قم در زمینه واحدهای تولیدی دارد و سعی می‌کند که واحدهای تولیدی استان قم فعال باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: قرار بود که پنج ناحیه صنعتی در مجاورت روستاهای استان قم ایجاد شود، اما هنوز زمین‌ها برای ایجاد این ناحیه‌های صنعتی واگذار نشده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار