رئيس اتحاديه ناشران و كتابفروشان استان قم:
رئيس اتحاديه ناشران و كتابفروشان استان قم از برپايي ششمين نمايشگاه قرآن و عترت از ششم تا دوازدهم خرداد امسال در قم خبر داد.
کد خبر: ۶۱۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۶ 24 May 2018

به گزارش تابناک قم،حمید خرمی با اشاره به برپایی ششمین نمایشگاه قرآن و عترت اظهار کرد: این نمایشگاه از 6 تا 12 خرداد در محل مجتمع ناشران برپا می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 21:30 تا 2 بامداد از نمایشگاه بازدید داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: اتحادیه ناشران قم با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در برپایی این نمایشگاه مشارکت دارند و دستگاه‌هایی مانند شهرداری قم، شرکت تعاونی ناشران قم و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی فرهنگی قرآن و عترت در برپایی نمایشگاه همکاری می‌کنند.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم با بیان اینکه ناشران علوم قرآنی و مؤسسات قرآنی هنری در این نمایشگاه شرکت می‌کنند گفت: نرم‌افزارهای قرآنی، محصولات فرهنگی، صنایع دستی و هنری در این نمایشگاه عرضه می‌شود و همچنین بخش کودک و نوجوان نیز در این نمایشگاه درنظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: 20 تا 40 درصد تخفیف در نمایشگاه قرآن و عترت ارائه می‌شود که شامل 20 درصد بن کتاب و 20 درصد تخفیف ناشران است.

خرمی با اشاره به اهمیت برپایی نمایشگاه قرآن و عترت گفت: ترویج قرآن و عترت و حمایت از ناشران قرآنی برای چاپ کتاب‌های جدید در این نمایشگاه پیگیری می‌شود.

وی عنوان کرد: برپایی این نمایشگاه فرصتی برای مردم فراهم می‌کند تا پس از افطار به بازدید از نمایشگاه بپردازند و با کتب قرآنی جدید آشنا شوند و با خریداری و مطالعه کتب قرآنی بتوانند از آموزه‌های قرآن و عترت در مسیر زندگی بهره‌برداری کنند.

رئیس اتحادیه ناشران و کتابفروشان استان قم با بیان اینکه قم از ظرفیت فراوانی در زمینه نشر کتب دینی و قرآنی برخوردار است گفت: برپایی نمایشگاه‌ قرآن و عترت نوعی حمایت از ناشران است تا کتب خود را به فروش برسانند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار