مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم گفت: نمایشگاه قرآن و عترت استان قم از ششم خرداد در مجتمع ناشران قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶ 24 May 2018

به گزارش تابناک قم، سید موسی حسینی کاشانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در ساختمان اداری آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) برگزار شد، عنوان کرد: همه دستگاههای اجرایی موظف به پیگیری با جدیت مصوبات این شورا هستند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم افزود: جلسات شورای فرهنگ عمومی قم از منظم ترین جلسات شورای فرهنگ عمومی کشور است که در آن مصوبات به خوبی دنبال شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ایام نیمه خرداد و افزایش سهمیه قم در اعزام زائران در روز ارتحال بنیانگذار انقلاب باید برنامه ریزی لازم اتخاذ گردد.

حسینی کاشانی یادآور شد: در ایام ماه مبارک رمضان، گردهمایی بزرگ روزه اولی ها در مصلی قدس برگزار می‌شود و بر همین اساس نهم ماه مبارک رمضان با حضور 1000 تن از دختران روزه اولی و در روز دهم نیز 1000 تن از پسران این گردهمایی برگزار می‌شود.

وی از آمادگی استان قم جهت اجرای ویژه برنامه های دهه کرامت نیز یاد کرد و گفت:همزمان با آغاز دهه کرامت و سالروز ولادت حضرت معصومه(س) در 24 تیرماه برنامه های مختلفی در قم، خراسان رضوی و فارس برگزار می‌شود؛ در استان قم نیز به همین مناسبت، در 40 نقطه روستایی قم و جوار امامزادگان برنامه هایی دنبال می‌گردد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم تصریح کرد: 11 برنامه پیشنهای و محوری برای دهه کرامت تدوین شده است که شامل جریان سازی تبلیغات محیطی در شهر، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان مردم، اطلاع رسانی، اجرای برنامه های شاد، اکران فیلم های کوتاه، پخش سرودهای انقلابی و مسابقات فرهنگی است.

حسینی کاشانی از برپایی نمایشگاه قرآن و عترت در استان قم خبرداد و افزود: در ایام ماه مبارک رمضان نمایشگاه قرآن و عترت استان قم در مجتمع ناشران برپا می‌شود؛ این نمایشگاه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و همچنین کتاب خوانی و معرفی آثار برتر یکشنبه ششم خرداد ماه کار خود را آغاز می‌کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار