مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم مطرح کرد
مديرعامل شركت شهرك‌هاي صنعتي قم بر ضرورت هم انديشي و مشاركت بخش خصوصي براي اولويت بندي تامين زيرساخت‌هاي واحدهاي صنعتي تاكيد كرد.
کد خبر: ۶۱۵۹۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۷ 06 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، امیر طیبی‌نژاد در دیدار با مدیران و سرمایه گذاران واحدهای تولیدی شهرک صنعتی ثامن الائمه(ع) اظهار کرد: تمام تلاش و ظرفیت موجود در شرکت شهرک‌های صنعتی و مجموعه سازمان صنایع کوچک رفع مشکلات و افزایش بهره وری در بخش تولید و اشتغال کشور است.

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از اعتبارات داخلی در اختیار این شرکت در بخش تامین زیرساخت‌های شهرک‌ها و نواحی صنعتی و مابقی آن صرف فعالیت‌های صنایع کوچک می‌شود تصریح کرد: راهبردها، سیاست‌ها و برنامه‌های سازمان صنایع کوچک طی چند سال اخیر به گونه‌ای بوده است که با وجود تمام مشکلات توانستیم در مسیر شناسایی و رفع نیازها در بالاترین حد امکان حرکت کنیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم با تاکید براینکه به هیچ عنوان از وضعیت موجود راضی نیستیم تصریح کرد: هنوز مشکلات و نواقص وجود دارد و کسی این موضوع را نفی نمی‌کند ولی باید بین ظرفیت‌های مالی، اعتباری و نیازها تناسب ایجاد و برای رفع آنها اولویت بندی صورت گیرد و اینجا است که هم اندیشی و تعامل سازنده مدیران واحدهای تولیدی می‌توانند نسبت به شناسایی نیازهای اولویت دار، یاری رسان مسؤولان باشند.

وی با تقدیر از همکاری مناسب واحدهای تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی بیان کرد: برطرف کردن بسیاری از مشکلات و نیازها را می‌توان بدون اعتبار نیز برطرف کرد و این هنر تعامل و همکاری بخش‌های مختلف است که خوشبختانه در سطح شهرک‌های صنعتی قم قابل مشاهده است.

طیبی نژاد تصریح کرد: یکی از راه‌هایی که می تواند در راستای تسهیل امور شهرک‌های صنعتی در راهبری و تامین زیرساخت‌ها کمک کند اختصاص بودجه‌های استانی و ملی است که لازم است مسوولان استان و نمایندگان مجلس در اختصاص بودجه‌های لازم اهتمام ویژه ای داشته باشند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار