با عقد قراردادي براي ليگ بيستم
سرمربي سابق تيم فوتسال صباي قم با سابقه قهرماني در جام حذفي فوتسال ايران هدايت تيم فرش‌آراء مشهد را در رقابت‌هاي فصل جديد ليگ برتر فوتسال بر عهده گرفت.
کد خبر: ۶۱۶۲۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۱ 07 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، در حالی که استارت فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از پانزدهم تیر ماه زده می‌شود، 14 تیم حاضر در این دوره از رقابت‌ها برای 26 هفته بازی‌های رفت و برگشت و همچنین دیدارهای پلی‌آف بین تیم‌های اول تا هشتم آماده می‌شوند.

در کنار تیم آتلیه‌طهران قم که با نام جدید سوهان محمد سیما در مسابقات بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران به میدان می‌رود، حضور تعدادی از مربیان و بازیکنان قمی این رشته در سایر تیم‌های لیگ برتری، کانون توجه علاقمندان به این رشته پرمخاطب و پرطرفدار شده است.

یکی از مربیان سازنده و شاخص فوتسال قم که پیش از این یکی از چهره‌های موفق قم در سطح کشور بوده، محسن حسن‌زاده است که با سابقه بازی در تیم‌های مختلف باشگاه‌های کشور اکنون در عرصه مربیگری تجربیات ارزنده سال‌ها حضور خود در میدان رقابت را در اختیار استعدادهای این رشته قرار می‌دهد.

حسن‌زاده که در سال‌های متمادی فوتسال حرفه‌ای خود برای تیم‌های باشگاهی مطرحی از جمله ارم‌کیش و صبای قم بازی کرده و در خارج از قم نیز عضو تیم‌های مطرح لیگ برتری بوده، بعد از تجربه سرمربیگری در تیم‌های صبای قم، ماهان‌تندیس قم، حفاری اهواز و شهرداری ساوه اکنون سرمربی تیم فرش‌آراء مشهد است.

این مربی که سال گذشته در هیچ یک از تیم‌های لیگ برتری مربیگری نکرد و خارج از گود بود، امسال به دنبال توافق با تیم رده ششم فصل گذشته رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور یعنی فرش‌آراء مشهد، هدایت این تیم را برای بازی‌های بیستمین دوره لیگ برتر در سال 1397 بر عهده گرفت.

حسن‌زاده در زمان هدایت صبای قم در دوره چهاردهم لیگ برتر با این تیم به مقام نایب‌قهرمانی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دست یافت، ضمن اینکه در سال 1393 با تیم فوتسال ماهان‌تندیس قم عنوان قهرمانی تنها جام حذفی فوتسال ایران را به دست آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار