حجت‌الاسلام رفیعی:
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، شمر زمان است گفت: مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌توانند بر زخم مردم بی گناه فلسطین مرهم بگذارند.
کد خبر: ۶۱۶۲۳۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۱ 07 June 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر رفیعی در جلسه سخنرانی در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به قدس اظهار کرد: در روزی که سفارت آمریکا در فلسطین به شهر قدس انتقال پیدا کرد، ده‌ها نفر از مردم فلسطین به دست نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند و هزاران نفر دیگر هم مجروح شدند.

وی ادامه داد: ماندگاری فلسطین، هدف امام خمینی(ره) از نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام قدس بود، برگزاری راهپیمایی در چنین روزی مانع از پیشروی رژیم صهیونیستی در بسیاری از عرصه‌ها شد و رهبر معظم انقلاب نوید دادند که این رژیم تا 25 سال دیگر نابود خواهد شد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، شمر زمان است، افزود: مردم با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و دادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌توانند بر زخم مردم بی گناه فلسطین مرهم بگذارند.

رفیعی با اشاره به گناه شرک در دنیا اظهار کرد: گناه، آزار مردم و شرک از مواردی است که موجب آزار خداوند و رسول اکرم(ص) می‌شود، خداوند کسی را که پیامبر(ص) را اذیت کند، در دنیا لعنت کرده است و مرگ زودرس از جمله معانی لعنت در دنیا است.

وی با بیان اینکه نادیده گرفتن غدیر، بالاترین آزار به امام علی(ع) است ادامه داد: آزار مومن و آزار حضرت زهرا(س) از جمله مواردی است که موجب آزار رسول اکرم(ص) می‌شود.

استاد حوزه علمیه قم افزود: کسانی که سنت رسول اکرم(ص) را احیا کنند یا غمی از دل داغ دیدگان بردارند، در سایه رحمت خداوند قرار می‌گیرند، با بخشیدن آبرو به دیگران هم می‌توان به داغ دیدگان کمک کرد.

رفیعی با اشاره به آثار فرستادن صلوات اظهار کرد: براساس روایات فرستادن هر صلوات موجب پاک شدن ده گناه می‌شود و خداوند به فردی که به رسول اکرم(ص) صلوات بفرستد، ده برابر حسنه می‌دهد.

وی ادامه داد: هر کسی که می‌خواهد با رضایت خداوند وارد بهشت شود، باید زیاد صلوات بفرستد، صلوات همچون آبی که روی آتش ریخته می‌شود، گناهان را نابود می‌کند.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه انسان با فرستادن صلوات به رسول اکرم(ص) نزدیک می‌شود، گفت: فرستادن صلوات، گناهان انسان را پاک می‌کند و این کار موجب تقویت حافظه انسان می‌شود، انسانی که به دنبال از بین بردن عادت ناسزا در خود است، باید زیاد صلوات بفرستد.

رفیعی در پایان با اشاره به آثار حجاب در جامعه خاطرنشان کرد: حفظ حجاب از بروز فساد در جامعه جلوگیری می‌کند و موجب پاکی قلب می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار