استاد حوزه علمیه با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس دارای اهمیت زیادی است، گفت: آمریکا به خوبی می‌داند در منطقه شکست می‌خورد و فلسطین را از دست می‌دهد.
کد خبر: ۶۱۶۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۵ 08 June 2018

به گزارش تابناک قم،حجت‌الاسلام سید محمود نبویان اظهار داشت: براساس آموزهای صریح اسلام وظیفه داریم از همه ملت‌های مستضعف و مظلوم عالم دفاع کنیم.

وی با قرائت آیه ای از سوره نساء افزود: همان گونه که خداوند در سوره نساء فرموده حمایت از مستضعفین وظیفه ما است و نباید در این زمینه کوتاهی کنیم.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به خطبه‌ای از نهج البلاغه خاطر‌نشان کرد: امیرالمؤمنین‌(ع) در وصیتی به امام حسن (ع) و امام حسین (ع) فرمودند با ظالم، دشمن باشید و از مظلومان حمایت کنید.

استاد حوزه علمیه گفت: وظیفه داریم از ملت مظلوم فلسطین دفاع کنیم و فرهنگ کشورمان اقتصا می‌کند حامی مظلومان باشیم، باید با مقاومت و مقابله و نه مذاکره به مقابله با دشمن پرداخت.

نبویان خاطرنشان کرد: با مقاومت در برابر آمریکا در لبنان و یمن و عراق پیروز شدیم و این موضوع نشان می‌دهد نباید دست از ایستادگی برداشت.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه راهپیمایی امروز دارای اهمیت زیادی است، گفت: آمریکا به خوبی می‌داند در منطقه شکست می‌خورد و فلسطین را از دست می‌دهد برای همین پایتخت خود را تغییر داده و این آخرین سنگر است و پیروزی از آن فلسطین است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار