تيم‌هاي كاراته آواي‌رزم و پاس به نمايندگي از استان قم در فصل 1397 مسابقات ليگ‌هاي پايه كاراته باشگاه‌هاي كشور به ميدان مي‌روند.
کد خبر: ۶۱۶۴۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۰ 08 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، بعد از پایان پیکارهای کاراته 2018 قهرمانی رده‌های سنی پایه آسیا که با حضور درخشان کاراته‌کاهای کشورمان همراه بود و از قضا یک نماینده از استان قم نیز در این رقابت‌ها به میدان رفت و صاحب مدال شد، اکنون فدراسیون کاراته برای برگزاری لیگ‌های پایه این رشته در کشور برنامه‌ریزی کرده است.

رقابت‌های کاراته قهرمانی رده‌های سنی پایه قاره کهن در سال جاری با حضور درخشان حسین خدری کاراته‌کای خوش‌آتیه استان قم در ترکیب تیم ملی نوجوانان ایران همراه بود و این کاراته‌کا که در پیکارهای آسیایی سال 2017 موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلا شده بود، در رقابت‌های آسیایی 2018 نیز قهرمان شد و دومین طلای خود را از مسابقات آسیایی این رشته به دست آورد.

اکنون با حضور همین کاراته‌کا در کنار دیگر چهره‌های مستعد و آینده‌دار کاراته قم در ترکیب تیم‌های باشگاهی قم، تیم‌های آوای‌رزم و پاس به نمایندگی از قم قصد حضور در دوره جدید مسابقات کاراته رده‌های سنی پایه قهرمانی باشگاه‌های کشور در سال 1397 را دارند.

این در شرایطی است که طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون کاراته تا کنون 190 تیم برای حضور در فصل جدید لیگ‌های پایه کاراته اعلام آمادگی کرده‌اند، لیگ‌هایی که در بخش کاتای خردسالان، نونهالان و جوانه از اواخر تیر ماه سال جاری رسما آغاز به کار می‌کند.

ثبت‌نام 190 تیم برای حضور در لیگ پایه امسال در هر دو بخش دختران و پسران انجام شده و بر این اساس 100 تیم در قسمت دختران و 90 تیم در بخش پسران حضور دارند، در حالی که ثبت‌نام از سایر تیم‌های باشگاهی علاقمند به حضور در این لیگ تا 23 خرداد ماه ادامه دارد.

تیم‌های کاراته باشگاه‌‌های پاس و آوای‌رزم قم در بخش کومیته آینده‌سازان و لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور اعلام آمادگی کرده‌اند، تیم‌هایی که زیر نظر مربیان سازنده و موفق کاراته قم هم اکنون در مرحله آماده‌سازی نفرات خود برای حضور موفق در این لیگ‌ها هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار