در وزن 51 كيلوگرم تيم ملي نوجوانان رقم خورد
كشتي‌گير آينده‌دار استان قم دومين مدال خود از ميادين برون‌مرزي سال 1397 را از پيكارهاي بين‌المللي كشتي فرنگي در كشور گرجستان كسب كرد.
کد خبر: ۶۱۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۳ 09 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رده سنی نوجوانان با عنوان جام کازاراشویلی به میزبانی کشور گرجستان به انجام رسید و با حضور یکی از استعدادها و نخبه‌های کشتی قم در ترکیب تیم ملی ایران، یک نشان برنز سهم قمی‌ها بود.

در این پیکارها که کشتی‌گیران کشورهای مختلف دنیا حضور داشتند، امیر عبدی یکی از کشتی‌گیران مستعد استان قم در رشته فرنگی عضو تیم ملی ایران بود و در وزن 51 کیلوگرم با حریفان خود برای رفتن روی یکی از سکوهای برتر و کسب مدال به رقابت پرداخت.

عبدی در حالی به عنوان عضو تیم ملی نوجوانان کشورمان راهی این پیکارها شد که حدود یک ماه قبل در ترکیب تیم منتخب دانش‌آموزان ایران یک اعزام برون‌مرزی دیگر را تجربه کرد و با عملکردی درخشان توانست مدال طلای پیکارهای جهانی دانش‌آموزی را به دست بیاورد.

چهره خوش‌آتیه کشتی فرنگی استان قم در مسابقات بین‌المللی جام کازاراشویلی گرجستان تنها در یک مسابقه طعم تلخ شکست را چشید و با همین یک باخت روی سکوی سوم ایستاد تا یکی از مدال‌آوران برنز تیم منتخب کشتی فرنگی نوجوانان ایران از این جام بین‌المللی لقب بگیرد.

این در شرایطی است که تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در مجموع موفق به کسب 10 مدال شامل پنج مدال طلا، دو نقره و سه برنز شد و بدین‌ترتیب بالاتر از دیگر تیم‌های شرکت کننده در این جام بین‌المللی به مقام نخست و عنوان قهرمانی دست پیدا کرد تا بار دیگر اقتدار کشتی ایران را به نمایش بگذارد.

تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان ایران در حالی با کسب مقام قهرمانی به کار خود در پیکارهای بین‌المللی گرجستان پایان داد که به زودی باید متشکل از چهره‌های شاخص همین اعزام برون‌مرزی، در مسابقات 2018 کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان حضور یابد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار