کاپیتان آتلیه:
کاپیتان فصل گذشته تیم فوتسال آتلیه طهران قم گفت: خبر خداحافظی‌ام از دنیای فوتسال صحت ندارد و همچون گذشته به کارم ادامه می‌دهم.
کد خبر: ۶۱۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۷ 09 June 2018

به گزارش تابناک قم،علی ابراهیم بیگی اظهار داشت: طبق نظر کادر فنی تیم سوهان محمد سیما در فصل جدید نام من در لیست نبوده و‌ من هم به‌عنوان یک بازیکن حرفه‌ای به نظر کادر فنی احترام می‌گذارم.

وی افزود: عدم حضور من در تمرینات تیم باعث شد که این شایعات به وجود بیاید که من از فوتسال خداحافظی کرده‌ام.

کاپیتان فصل گذشته نماینده لیگ برتری قم با تا کید بر اینکه اصلاً خداحافظی نکرده است، گفت: چنین نیست و همچنان ازنظر بدنی آماده‌ام و انگیزه کافی برای بازی کردن را دارم.

ابراهیم بیگی بیان کرد: بدون تردید در فصل جدید به بازی کردن ادامه می‌دهم و منتظر تعیین وضعیت سایر تیم‌ها و نیز نماینده قم در لیگ دسته اول هستم اما موضوعی که سخت آن را پیگیری می‌کنم، مطالبات فصل گذشته از تیم آتلیه طهران است که هنوز پرداخت‌نشده است.

وی با انتقاد از عدم وصول بخشی از مطالبات خود از این باشگاه، عنوان کرد:در زمانی که آتلیه به لیگ برتر صعود کرد من و بسیاری از بازیکنان تقریباً رایگان و گاهاً با قرارداد اندک بازی می‌کردیم اما انتظار داشتیم قراردادهای ما در لیگ برتر که چندان مبلغی هم نداشت به‌صورت کامل پرداخت شود.

فوتسالیست با تجربه قمی تصریح کرد: از قرارداد فصل گذشته تیم آتلیه طهران، فقط 50 درصد پرداخت‌شده است و باید تکلیف مطالبات مشخص شود.

گفتنی است، تیم آتلیه طهران قم تنها نماینده قم در لیگ برتر فوتسال کشور در هفته گذشته به نام تیم سوهان محمد سیما تغییر کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار