افتخار جدید در انتظار کاراته کای قمی؛
امیر مهدی‌زاده، ستاره بین المللی کاراته قم در افتخار کسب افتخار جدیدی قرار گرفته و اکنون یک گام تا طلای لیگ جهانی ترکیه فاصله دارد.
کد خبر: ۶۱۶۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ 09 June 2018

به گزارش تابناک قم، رقابت‌های لیگ جهانی کاراته رویدادی است که هر سال در قالب چند مرحله در شهرهای مختلف جهان برگزار می‌شود و نتایج مراحل آن به هم بی ربط است اما به دلیل تأثیر نتیجه لیگ جهانی بر رنکینگ کاراته کاها، ستاره‌های کاراته جهان در آن حضور پیدا می‌کنند.

امیر مهدی‌زاده ستاره قمی تیم ملی کاراته پیش از این در ادوار مختلف لیگ جهانی به موفقیت و مدال‌های زیادی رسیده است و اکنون در مرحله جدید این مسابقات در استانبول ترکیه تنها یک گام تا رسیدن به مدال طلا فاصله دارد.

در مسیر رسیدن به فینال استانبول، مهدی زاده در دور اول ۴ بر صفر برابر اولگ ملخین از بلاروس پیروز شد و در دوم دوم با همین نتیجه مقابل استپان افمنکو از روسیه به پیروزی رسید تا حریف نماینده مونته نگرو در سومین دور شود.

در دور سوم، امیر مهدی زاده توانست ۲ بر یک نناد دلوویچ از مونته نگرو را شکست دهد و در نهایت با پیروزی یک بر صفر برابر آنجلو کریسچنزو از ایتالیا، دارنده مدال نقره قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۸ راهی فینال شود. حریف او در فینال کاراته کایی از ترکیه است و به نظر می‌رسد مهدی زاده برای قهرمانی در کاراته وان کار پیچیده‌ای در پیش نداشته باشد

امیر مهدی زاده که تابستان در بازی‌های آسیایی جاکارتا به میدان می‌رود امیدوار است با موفقیت در دوره‌های مختلف لیگ جهانی و کسب رنکینگ مناسب، جواز حضور در بازی‌های المپیک ژاپن را از آن خود کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار