مدير باشگاه فوتبال سياه‌جامگان قم خبر داد
مدير باشگاه فوتبال سيا‌ه‌جامگان قم از اعزام تيم فوتبال نونهالان اين باشگاه به اردوي آماده‌سازي تركيه و رقابت در كاپ آتاتورك اين كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۸۲۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 09 June 2018

 

به گزارش تابناک قم،علی‌اصغر قره‌گوزلواظهار کرد: اردوی 10 روزه‌ای در ترکیه خواهیم داشت و علاوه بر برنامه‌های متنوع آماده‌سازی، در تورنمنت کاپ اتاتورک به میزبانی فنرباغچه ترکیه نیز به میدان خواهیم رفت، در حالی که باشگاه‌های دیگری از ایران نظیر یاران دایی اردبیل و ایرانجوان تهران نیز حضور دارند.

وی با اشاره به برگزاری این اردو و تورنمنت در تیر ماه سال جاری، عنوان کرد: باشگاه سیا‌ه‌جامگان قم در تورنمنت ترکیه، کاروانی متشکل از 15 بازیکن متولد سال 2005 و 11 بازیکن سال‌های 2006 تا 2008 و 12 بازیکن رده‌های سنی نوجوانان و جوانان به این اردو اعزام می‌کند.

مدیر باشگاه سیا‌ه‌جامگان قم افزود: علیرضا باقری، محمدجواد جدی، امیرعباس شیری، امیرمحمد الهویرن، ابوالفضل آفتابی، محمدجواد صبری‌نیا، علیرضا غزاوی، حسین قاسمی، محمد عباسی، مهدی غزاوی، امیرحسین نبی‌لو، مهدی ملکی، مهدی نوری، محمد نوری و محمدباقر رضایی بازیکنان متولد سال 2005 هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین محمدجواد سنگ‌تراشان، امیر چاردولی، محمدمهدی حسنی، ابوالفضل نامی، امیرحسین بیرامی، ابوالفضل برمشوری، حسین میرزاخانی، متین چهره‌قانی، ابوالفضل شریف‌زاده، محمدمهدی خانی و امیرحسین بیگدلی به عنوان متولدین سال‌های 2006 تا 2008 به این تورنمنت می‌روند.

قره‌گوزلو عنوان کرد: بازیکنان رده‌های نوجوانان و جوانان اعزامی به این اردو نیز محمدمهدی شعبانی، بهمن شامخی‌پور، محمدامین کرمانی، حسین احمدی، رضا زیارتی، امیرحسین امیری‌پور، علی‌اصغر عابدی، مهدی اسماعیلی، علی موقاری، علیرضا خدایار و دو بازیکن از همدان به نام‌های امیرعلی قره‌گوزلو و متین قره‌گوزلو هستند.

وی در پایان به حضور سه بازیکن باشگاه سیاه‌جامگان قم در تست پزشکی تیمی از لیگ برتری ترکیه اشاره و اظهار کرد: علیرضا ابراهیمی و علی آزادی به عناون دو بازیکن ۱۷ ساله به همراه مهدی سعادت ۱۸ ساله نماینده‌های این باشگاه‌ در تست تیم لیگ برتری ترکیه محسوب می‌شوند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار