دبير هیأت تنيس استان قم خبر داد
دبير هیأت تنيس استان قم از اعزام تنيسورهاي قم به رقابت‌هاي استعداديابي تنيس پسران و دختران ايران و رتبه دوم تنيسور قم در جمع برترين‌هاي كشور خبر داد.
کد خبر: ۶۱۶۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۴ 09 June 2018

 

به گزارش تابناک قم،حسین لطفی اظهار کرد: پیکارهای استعدادیابی تنیس دختران و پسران کشور طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس از 27 خرداد ماه به میزبانی هیات تنیس البرز برگزار می‌شود و نمایندگان قم برای حضور موفق در این پیکارها مشغول تمرینات آماده‌سازی هستند.

وی با اشاره به برگزاری این پیکارها در رده‌های سنی هفت تا ۱۲ سال، بیان کرد: این پیکارها با حضور تیم‌های منطقه سه کشور تا سوم تیر ماه به طول می‌انجامد و تنیسورهای استان‌های البرز، ایلام، اصفهان، لرستان، قم، چهار محال و بختیاری و خوزستان در هر دو بخش دختران و پسران به میدان می‌روند.

دبیر هیأت تنیس استان قم در ادامه به قرار گرفتن نام تنیسور قم در جمع برترین‌های کشور اشاره و عنوان کرد: از سوی سازمان لیگ تنیس کشور رنکینگ برترین‌های این رشته در رده‌های سنی زیر 10، 12، 14، 16 و 18 سال پسران و دختران اعلام شد.

وی خاطرنشان کرد: در جدول رنکینگ رده سنی سنی 18 سال تا پایان مسابقات آزاد سال 1397 نفراتی از تهران، اصفهان و خراسان‌رضوی در بخش پسران و تنیسورهایی از استان‌های آذربایجان غربی، تهران و خراسان‌رضوی در بخش دختران رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

لطفی با اشاره به رتبه تنیسور قم در بین برترین‌های رده سنی 16 سال، در ادامه یاد آور شد: در جدول رنکینگ رده سنی 16 سال تا پایان مسابقات آزاد سال جاری، محمدسینا یوسف‌زاده از قم با کسب 562 امتیاز در مکان دوم جای دارد و دومین تنیسور برتر ایران است.

وی ابراز کرد: در این رنکینگ آریا حیدری از هیأت تنیس فارس با کسب 582 امتیاز رتبه نخست را در اختیار دارد، محمد سینا یوسف‌زاده از قم با 562 امتیاز دوم است و رتبه سوم با کسب 549 امتیاز در اختیار علیرضا بهزادپور از هیأت تنیس تهران قرار گرفته است، در حالی 101 تنیسور در این رده صاحب رنکینگ هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار