قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری:
قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری گفت: پروژه لنج رستوران بوستان جوان در مراحل پایانی بوده و به زودی افتتاح خواهد شد.
کد خبر: ۶۱۶۹۳۸
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۷ 09 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، محمدرضا معرفت با اشاره به آخرین وضعیت تکمیل پروژه لنج رستوران بوستان جوان، اظهار کرد: با توجه به موقعیت بوستان جوان در حاشیه بزرگراه امام علی(ع) و واقع شدن در منطقه کم برخوردار از لحاظ سرانه مراکز تفریحی و سرگرمی و فقدان محیطی برای اوقات فراغت اهالی آن منطقه، شهرداری قم پروژه‌های ویژه‌ای را در این بوستان درنظر گرفته است.

قائم‌مقام شهردار قم در امور سرمایه‌گذاری به اقدامات صورت گرفته نسبت به جذب سرمایه گذار با موضوع استفاده بهینه از دریاچه موجود و کاربری‌های پیرامون آن، افزود: در این راستا قراردادی تحت عنوان احداث مجموعه رستوران و مجموعه تفریحی خدماتی شامل رستوران لنج، نمازخانه، قایق سواری داخل دریاچه، آموزش غواصی، کلبه عکاسی، ماهیگیری و... با سرمایه ای بالغ بر ده میلیارد ریال منعقد شده و سرمایه‌گذار اقدامات اجرایی را آغاز کرده است.
معرفت با بیان اینکه با تغییرات صورت گرفته در مجموعه پیش‌بینی می‌شود در این پروژه بیش از 10 میلیارد تومان هزینه شود، خاطرنشان کرد: دریاچه بوستان جوان به مساحت حدود 4 هکتار در اختیار سرمایه گذار قرار گرفته و 2 هکتار فضاهای جانبی نیز در پروژه فعال است.
وی با تاکید بر اینکه پروژه هم اکنون در مرحله تکمیل دکوراسیون است و به زودی افتتاح خواهد شد، اظهار کرد: قرارداد بهره برداری توسط سرمایه گذار 66 ماه بوده که سهم شهرداری از فروش 10 درصد است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار