در رده سني جوانان
تيم فوتسال انصار به نمايندگي از استان قم در دوره جديد مسابقات ليگ فوتسال جوانان باشگاه‌هاي كشور به مصاف حريفان مي‌رود.
کد خبر: ۶۱۷۰۰۳
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۲ 10 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، نماینده قم در لیگ فوتسال مناطق جوانان ایران از تیرماه به مصاف حریفان می‌رود، در حالی که این رقابت‌ها در مرحله مقدماتی با حضور تیم‌هایی از استان‌های سراسر کشور در چهار گروه مقدماتی به شکل دوره‌ای برگزار خواهد شد.

تیم فوتسال جوانان انصار نماینده قم در فصل 1397 لیگ فوتسال مناطق جوانان باشگاه‌های کشور است و بر اساس قرعه‌کشی صورت گرفته در کمیته فوتسال، در گروه دوم مرحله مقدماتی با حریفان خود برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی به رقابت می‌پردازد.

بازی‌هایی گروهی که تیم انصار قم در آن قرار گرفته به میزبانی هیات فوتبال سمنان در شهرستان گرمسار برگزار می‌شود و انصار در این گروه با تیم‌های ستارگان آرش نظرآباد، مقاومت تهران، شاهین هفشجان شهرکرد، پرسپولیس خوزستان، پاسارگاد صنعت باطری گرمسار، ماهان گچساران و میثاق نوین تفت یزد رقابت می کند.

فوتسالیست‌های انصار که این روزها زیر نظر کادر فنی خود مشغول انجام برنامه‌های آماده‌سازی هستند، علاوه بر انجام کارهای بدن‌سازی و تاکتیکی، بخشی از روند آمادگی خود را به انجام بازی‌های تدارکاتی اختصاص داده‌اند تا از ششم تا یازدهم تیر‌ماه برابر حریفان به میدان بروند.

انصار قم در حالی آماده اعزام به رقابت‌های فصل جدید لیگ فوتسال جوانان باشگاه‌های کشور می‌شود که اردیبهشت ماه دو نماینده قم به نام دلسوختگان اهل بیت و الماس شهر در رقابت‌های لیگ مناطق بزرگسالان کشور به میدان رفتند و فقط تیم دلسوختگان اهل بیت به مرحله بعد راه یافت اما الماس شهر از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

این در شرایطی است که دو تیم از استان قم در مسابقات لیگ‌های برتر و دسته اول فوتسال امید باشگاه‌های کشور نیز به میدان رفته‌اند و در گروه نخست تیم آپکو پارس قم در صدر جدول رده‌بندی ایستاد اما تیم آرش قم در گروه دوم بین پنج تیم در مکان چهارم ایستاده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار