مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم گفت: مسئله احداث پست برق ۲۳۰ کیلوواتی در شهرک صنعتی شکوهیه عملیاتی شده و از امروز به‌صورت رسمی وارد مرحله اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۱۷۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 10 June 2018

به گزارش تابناک قم، امیر طیبی نژاد در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: انتقال واحدهای تولید کفش به شهرک‌های صنعتی باید طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته انجام شود.

وی با اشاره به الزامات قانونی استان برای انتقال واحدهای تولید کفش به شهرک صنعتی شکوهیه افزود: از سه سال قبل مصوب شده بود تا با صدور پروانه‌های موقت به واحدهای تولید کفش در محور قم-کاشان موافقت شود تا در این سه سال اراضی 96 هکتاری پیرامون شهرک شکوهیه آمادگی‌های لازم برای واگذاری را پیدا کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با اشاره به آماده نبودن اراضی 96 هکتاری برای انتقال واحدهای تولید کفش گفت: در حال حاضر زمان قابل‌توجهی برای استقرار زیرساخت‌های موردنیاز در شهرک 96 هکتاری شکوهیه لازم است تا انتقال واحدهای کفش به این شهرک عملیاتی شود.

طیبی نژاد با اشاره به مشکل تغییر کاربری برخی واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد: تغییر یا اختصاص بخشی از فضای واحدهای تولیدی در شهرک‌های صنعتی به کاربری‌های دیگر سبب ایجاد مشکلات عدیده‌ای برای شهرک‌های صنعتی همچنین دیگر واحدهای مجاور شده است.

وی مشکل کسری برق در شهرک صنعتی شکوهیه را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: مسئله احداث پست برق 230 کیلوواتی در شهرک صنعتی شکوهیه عملیاتی شده و از امروز به‌صورت رسمی وارد مرحله اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان قم با تأکید بر سپری شدن مراحل قانونی در واگذاری اراضی 96 هکتاری برای توسعه شهرک صنعتی شکوهیه خاطرنشان کرد: در خصوص واگذاری اراضی 96 هکتاری برای توسعه شهرک صنعتی شکوهیه کمیسیون ماده 2 مصوبات لازم جهت تأمین سرانه‌های فضای سبز را تأیید کرده و از این نظر مشکل خاصی وجود ندارد.

مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم نیز با اشاره به برگزاری جلسات کمیته فرعی تصریح کرد: در هفته گذشته یک مورد جلسه فرعی تشکیل‌شده و موارد موجود در این بخش بررسی‌شده است.

مجید آوری فر با اشاره به مسئله بدهی و معوقات بانکی برخی واحدهای تولیدی استان ابراز کرد: بانک‌های استان باید رویه‌ای را در پیش بگیرند تا سودهای بانکی خللی به روند تولید در استان نزد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار