رئيس هیأت كشتي استان قم خبر داد
رئيس هیأت كشتي استان قم گفت: داوران بين‌المللي كشتي قم رقابت‌هاي كشتي آزاد و فرنگي قهرماني نونهالان ايران را قضاوت مي‌كنند.
کد خبر: ۶۱۷۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷ 10 June 2018

به گزارش تابناک قم،محسن وزیری اظهار کرد: رقابت‌های کشتی رده سنی نونهالان قهرمانی کشور طبق برنامه‌ریزی فدراسیون کشتی به میزبانی هیأت کشتی استان لرستان در شهر خرم‌آباد برگزار می‌شود و از قم تیمی متشکل از بهترین‌های این رده سنی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: هم تیم نونهالان کشتی آزاد و فرنگی قم به این رقابت‌ها اعزام می‌شود و هم اینکه نام دو تن از داوران مطرح و بین‌المللی کشتی قم در لیست داوران قضاوت کننده در این دوره از مسابقات قرار گرفته، در حالی که این پیکارها دهه دوم تیر ماه به انجام خواهد رسید.

رئیس هیأت کشتی استان قم افزود: رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی رده سنی نونهالان قهرمانی کشور روزهای دهم تا شانزدهم تیر ماه با همکاری فدراسیون‌های کشتی و ورزش دانش‌آموزی در سالن شهید توکل مصطفی‌زاده شهرستان خرم آباد استان لرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اسامی داوران قضاوت کننده در این مسابقات، عنوان کرد: سعید عباسی و سیف‌علی سلمان‌پور دو داور بین‌المللی کشتی قم هستند که سابقه داوری‌های متعدد در میادین مختلف این رشته را دارند و از جمله داوران مورد اعتماد کمیته داوران فدراسیون محسوب می‌شوند.

وزیری یاد آور شد: رقابت‌های کشتی فرنگی نونهالان ایران روزهای دهم تا سیزدهم تیر ماه برگزار می‌شود و سعید عباسی داور بین‌المللی کشتی قم با سابقه قضاوت در مسابقات مختلف قاره‌ای، جهانی، آسیایی و بین‌المللی در جمع داوران درجه یک بین‌المللی حضور دارد.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات رشته کشتی آزاد نیز روزهای سیزدهم تا شانزدهم تیر به انجام می‌رسد و در بین داوران درجه دو بین‌المللی قضاوت کننده در این پیکارها، نام سیف‌علی سلمان‌پور داور کشتی قم نیز قرار دارد، ضمن اینکه ناظر عالی این پیکارها مزدک گیتی از همدان و سرپرست فنی بابک امجدی از تهران است.

 
 
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار