معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم عنوان کرد:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم گفت: در جهت رفع موانع، بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان قم پرداخت شد.
کد خبر: ۶۱۷۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸ 10 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، مهرداد غضنفری در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در سالن جلسات فرمانداری قم با تاکید بر اهمیت حمایت از تولید و اشتغال در قم عنوان کرد: بسیاری از واحدها درگیر مشکلات مالی هستند که در این‌باره حمایت بانک‌ها می‌توانند بخش زیادی از مشکلات را رفع کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم افزود: در جهت رفع موانع، بیش از ۹۰۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در استان قم پرداخت شد.

غضنفری خاطرنشان کرد: تعامل بانک‌ها و مسئولان راهگشای حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در قم است.

وی اظهار کرد: یکی از رویکردهای مهم در توسعه صنعت، ایجاد شهرک‌های صنعتی است که در این خصوص نباید تغییر کاربری در این شهرک ها ایجاد شود و این ظرفیت های مهم از بین رود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم بیان کرد: در حوزه کشاورزی نیز اقدامات خوبی به ثمر نشسته است اما باید این اقدامات توسعه یابد.

وی گفت: تصمیمات درست مسئولان و پرهیز از سلیقه ای برخورد کردن و مشارکت در توسعه زیرساختها نوید بخش حل مشکلات تولید است، باید فعالیت مسئولان به گونه ای باشد که ظرفیت های تولید و اشتغال حفظ شود و اگر واحدی درگیر این موانع است به زودی به چرخه تولید باز گردد.

وی تصریح کرد: بر اساس قانون بدهی‌های زیر یک میلیارد تومان با حمایت های ویژه می توانند به چرخه تولید بازگردند و باید برای رونق تولید از تسهیلات مناسب برخوردار باشند، بانک ها جزیی از پیکره نظام هستند و باید به دستورالعمل ها و ابلاغیه ها پایبند باشند.

وی عنوان کرد: فرصت های شغلی خوبی در احیای واحدهای صنعتی و تولیدی در قم وجود دارد که نباید از آن غفلت کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار