دبير هیأت دووميداني استان قم خبر داد
دبير هیأت دووميداني استان قم از انتخاب دووميداني‌كاران قم براي حضور در مرحله نهايي اردوي تيم اعزامي ايران به پيكارهاي انتخابي المپيك خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ 10 June 2018

 

به گزارش تابناک قم،محمدرضا اسحاقی اظهار کرد: در چند سال اخیر به واسطه تمرینات بسیار خوبی که دوومیدانی‌کاران قم انجام می‌دهند و در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی عملکرد خوبی دارند، شاهد عضویت آنها در ترکیب تیم‌های اعزامی به رقابت‌های مختلف برون‌مرزی بوده‌ایم.

وی ادامه داد: دوومیدانی‌کاران بسیار خوب و مستعدی داریم که با تلاش و انگیزه بالای خود امسال نیز حضور موفقی در مسابقات مختلف داشته‌اند و کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی رقابت‌های دو رده سنی نوجوانان و جوانان کشور موید این توانمندی و قابلیت بالای آنها است.

دبیر هیأت دومیدانی استان قم ابراز کرد: خوشبختانه جایگاه بسیار خوبی در دوومیدانی‌ کشور داریم و برای مسابقات برون‌مرزی امسال نیز چند دوومیدانی‌کار قم گزینه همراهی تیم‌های ملی هستند تا ان‌شاءالله روند پیشرفت و موفقیت‌های این رشته همچنان ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: دو ورزشکار و یک مربی از استان قم در مرحله نهایی اردوی تیم ملی دوومیدانی نوجوانان برای همراهی این تیم در مسابقات 2018 قهرمانی آسیا آماده می‌شوند، در حالی که این رقابت‌ها انتخابی مسابقات المپیک نوجوانان جهان نیز به شمار می‌رود.

اسحاقی یاد آور شد: مهدی رضایی و علی قاسم بابایی به عنوان دو تن از استعدادهای ناب دوومیدانی قم همراه با علی رضایی به عنوان مربی تیم ملی از اول تیر ماه به مدت یک هفته در اردوی نهایی تیم ملی نوجوانان به میزبانی هیأت گلستان در شهر گرگان حضور می‌یابند.

وی در پایان به زمان برگزاری پیکارهای آسیایی اشاره و بیان کرد: این پیکارها به عنوان مسابقات انتخابی المپیک در قاره آسیا روزهای سیزدهم و چهاردهم تیر ماه در شرق قاره کهن به میزبانی کشور تایلند برگزار خواهد شد و امیدواریم با افتخار آفرینی نمایندگان قم همراه باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار