دبیر هیات کاراته استان قم عنوان کرد: امیر مهدی‌زاده، با پیروزی برابر حریفان، مدال طلای مسابقات لیگ جهانی کاراته را کسب کرد.
کد خبر: ۶۱۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۴۷ 11 June 2018

 

به گزارش تابناک قم،سعید برخوردار بیان کرد: این دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته موسوم به "کاراته وان" در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و ستاره کاراته قم، در این رقابت‌ها به مقام قهرمانی وزن -60کیلوگرم دست یافت.

وی افزود: مهدی‌زاده در دور اول به مصاف اولگ ملخین از بلاروس رفت و وی را با نتیجه 4بر صفر شکست داد؛ ستاره کاراته کشور همچنین با همین نتیجه، استپان افمنکو از روسیه را در دوم شکست داد.

دبیر هیات کاراته استان قم اظهار کرد: ملی‌پوش کاراته کشور، در دور سوم مقابل نناد دلوویچ مونته نگرویی، دارنده مدال نقره امیدهای اروپا و کاراته وان اتریش قرار گرفت و موفق شد این حریف را 2بر صفر شکست دهد، مهدی زاده پس از پیروزی مقابل این حریف 21ساله خود، از شجاعت و جسارت وی بسیار تمجید کرد و او را کاراته کا فوق العاده ای دانست.

وی اضافه کرد: مهدی زاده در دیدار نیمه نهایی مقابل آنجلو کریسچنزو با نتیجه 1بر صفر پیروز شد، این حریف ایتالیایی، مدال نقره قهرمانی اروپا در سال 2018را در کارنامه خود داشت و جدی ترین حریف مهدی‌زاده در این مسابقات به شمار می‌رفت که ستاره کاراته کشور با پیروزی برابر او، به دیدار فینال راه یافت.

سعید برخوردار تصریح کرد: مهدی‌زاده در دیدار فینال به مصاف نماینده ای از کشور میزبان رفت؛ آرای سمدان از ترکیه که با 20سال سن، که با کسب دو نشان طلا از رقابت‌های کاراته وان 2018 و مدال طلای امیدهای اروپا به عنوان پدیده این وزن از سوی فدراسیون جهانی کاراته شناخته شده بود، فینال جذابی را با امیر مهدی‌زاده، صاحب دو نشان طلا و یک نشان برنز این وزن برگزار کرد و در پایان، مهدی زاده با نتیجه 3بر1 مقابل این حریف پیروز شد و مدال طلا را به گردن آویخت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار