با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری
مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۷۵۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۲ 11 June 2018

به گزارش تابناک قم، مراسم بزرگداشت مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی عصر امروز در شبستان امام خمینی(ره) در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد.

در این مراسم آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت‌الله حسینی بوشهری امام جمعه قم، آیت‌الله سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله علوی بروجردی، حجت‌الاسلام و المسلمین نواب رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب و حجت‌الاسلام و المسلمین سید علی خمینی نوه امام راحل حضور داشتند.

آیت‌الله حسینی بوشهری در این مراسم با اشاره به جایگاه علمی مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمدی اظهار کرد: این عالم برجسته دارای جایگاه تدریس در حوزه و دانشگاه بود و او در طول زندگی ثبات قدم داشت و هیچ کاستی در زندگی معنوی و اخلاقی این عالم برجسته به وجود نیامد.

وی ادامه داد: تعداد مقالاتی که مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمدی در عرصه‌های مختلف به نگارش درآورد، شگفت انگیز است و بیشتر این مقاله‌ها در مجله‌های معتبر منتشر شد، همچنین او سفرهای زیادی به کشورهای مختلف برای ارائه مقالات و سخنرانی در کنفرانس‌های بین المللی داشت.

پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی عضو فقید شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها عصر امروز از سمت مسجد امام حسن عسکری(ع) به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و در جوار مزار علامه طباطبایی در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

شایان ذکر است که مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی شامگاه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار