معاون شهردار قم:
معاون برنامه‌ریزی و سرمایه ‌انسانی شهرداری قم گفت: هوشمندسازی شهر از اولویت‌های اصلی شهر قم است.
کد خبر: ۶۱۷۵۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۶ 11 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، محسن رنجبر با بیان اینکه هوشمندسازی شهر از اولویت‌های اصلی شهر قم است، اظهار کرد: حضور مدیران ارشد استان در نشست‌های تخصصی شهر هوشمند، نشان‌دهنده ایجاد اجماعی بین متفکران و تصمیم‌گیران شهر در حوزه شهر هوشمند است.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌انسانی شهرداری قم گفت: ویژگی شهر قم که استان‌شهر است کمک می‌کند که تعامل خوبی بین شهرداری و نهادهای دیگر برقرار باشد.

رنجبر با اشاره به راه‌اندازی سازمان فاوا در شهرداری، گفت: از جمله بهترین متخصصان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در این سازمان گردهم آمده اند تا بتوانیم زمینه‌سازی برای اشاعه مسائل شهر هوشمند را در این سازمان انجام دهیم.

وی با اشاره اینکه یکی از مهم‌ترین گزاره‌های سند چشم‌انداز شهر قم بحث شهر هوشمند است، افزود: یکی از برندهای سال 2027 که قرار است قم پایتخت فرهنگی جهان اسلام باشد می‌تواند شهر هوشمند قرار گیرد و در این زمینه جدی ورود کرده و پروژه‌محور و با برنامه حرکت خواهیم کرد.

رنجبر با بیان اینکه شهر قم در افق 1414 یک جهان‌شهر دینی است، تصریح کرد: ما تاکید داریم که تا این زمان باید شاخصه‌های جهان‌شهر شیعی در شهر قم را محقق کنیم.

معاون شهردار قم با بیان اینکه به دنبال این هستیم که نیازسنجی محلات شهر را انجام دهیم، خاطرنشان کرد: در این زمینه شاخص‌ها و نیازها مشخص شده و قطعاً مباحث هوشمندسازی مد نظر قرار خواهد گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار