مدیرکل بهزیستی قم:
مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: 60صندوق توسط این نهاد جهت دریافت زکات فطره مومنان روزه دار در اطراف مکان های برگزاری نماز عید سعید فطر در این استان مستقر می شود.
کد خبر: ۶۱۹۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ 14 June 2018

به گزارش تابناک قم،رضا سلیقه اظهار داشت: این تعداد صندوق از نخستین ساعت روز عید سعید فطر تا پایان شب در اطراف حرم مطهر حضرت معصومه(س)، مسجد امام حسن عسکری(ع)، مصلای قدس، مسجد مقدس جمکران و سایر اماکن برپایی نماز عید سعید فطر مستقر می شود.

وی افزود: در بخش های پنجگانه استان نیز مجتمع های بهزیستی آماده دریافت زکات فطره مردم است.

وی گفت: وجوه فطره پس از دریافت در اسرع وقت در اختیار خانواده های نیازمند، معلولان، ایتام و قشرهای زیر پوشش سازمان بهزیستی، قرار خواهد گرفت.

مدیرکل بهزیستی استان قم ادامه داد: براساس نظر حضرت امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب، حضرات آیات صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی، موسوی اردبیلی(ره)، فاضل لنکرانی(ره)، سیستانی و نوری همدانی، شهروندان می توانند زکات فطره خود را به سازمان بهزیستی پرداخت کنند.

وی از مردم خواست زکات فطره خویش را از طریق روش های دیگر از جمله دستگاه های عابر بانک به شماره کارت بانک ملت 610433789489939 و یا با شماره گیری کد #9090*741* واریز کنند.

سلیقه با اشاره به این که در عید فطر سال گذشته یک میلیارد تومان زکات فطره در قم جمع آوری شد گفت: سال گذشته 50 صندوق جمع آوری تعبیه شده بود که امسال با افزایش تعداد صندوق ها امیدواریم شاهد مشارکت بیشتر مردم در این امر خداپسندانه باشیم.

امسال زکات فطره برای کسانی که قوت غالب شان گندم است برای هر تَن دست کم 80 هزار ریال و برای کسانی که می خواهند قیمت برنج پرداخت کنند طبق قیمت برنج مصرفی سه کیلوگرم اعلام شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار