عضو خبرگان رهبری:
عضو مجلس خبرگان رهبری ، ولایت را بالاترین نعمت های الهی دانست و گفت: دشمن همه امکانات خود را برای هدف قرار دادن اصل ولایت فقیه به کار گرفته است.
کد خبر: ۶۱۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸ 15 June 2018

به گزارش تابناک قم، آیت الله ابوالقاسم وافی یزدی روز جمعه در خطبه های نماز عید سعید فطر در مسجد مقدس جمکران قم اظهار داشت: امروز اینکه ملت ایران در برابر شخصیتی مانند رهبر معظم انقلاب که حرف او برگرفته از اسلام و فرمایش امام راحل است، تسلیم هستند، مطلوب و خوشایند دشمن نیست.

وی با تاکید بر اینکه در روز عید فطر باید مساله اصلی حفظ ولایت و نظام مبتنی بر آن باشد، گفت: نعمت ولایت از همه نعمت های الهی بالاتر است، از این رو باید شکرگزار این نعمت بزرگ و ارزشمند باشیم، چرا که بر اساس سوره مبارکه ابراهیم شکر نعمت باعث زیاد شدن آن می شود.

تولیت سابق مسجد مقدس جمکران با بیان اینکه شیعیان در زمان غیبت زیر سایه امام عصر(عج) عمر خود را سپری می کنند، افزود: با این حال بر اساس فرموده این بزرگان برای مسلمانان سرپرست تعیین شده و آن یک فقیه جامع الاشرایط است.

استاد حوزه علمیه قم با تبیین ویژگی های چنین فقیهی طبق گفته بزرگان و پیشوایان دینی گفت: محافظت کننده از دین، مخالف هوای نفس و پیرو اهل بیت(ع) از جمله شاخص های تعیین شده برای شخص ولی و سرپرست جامعه اسلامی در دوران غیبت امام معصوم است و ما دستور داریم که در برابر آن تسلیم باشیم و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مصداق آن است.

آیین باشکوه و وحدت بخش اقامه نماز عید سعید پس از قرائت دعای پر فیض ندبه با حضور اقشار مختلف مردم مومن و متعهد قم علاوه بر مسجد مقدس جمکران در حرم حضرت معصومه (س)، بقاع متبرکه ، مسجد امام حسن عسکری (ع) و دیگر اماکن مذهبی این استان برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار