با عقد قراردادی یک ساله؛
میثم ایلاتلو بازیکن فوتسال قم با عقد قراردادی یک ساله به تیم فرش آرای مشهد ملحق شد.
کد خبر: ۶۲۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 17 June 2018

به گزارش تابناک قم، میثم ایلانلو بازیکن فصل گذشته تیم فوتسال آتلیه طهران قم که همراه با این تیم در رده پنجم جدول لیگ برتر فوتسال قرار گرفته بود به عنوان بازیکن جدید تیم فوتسال فرش آرای مشهد معرفی شد.

حضور محسن حسن زاده، مربی اسم و رسم دار فوتسال قم به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال فرش آرای مشهد سبب شده است این تیم مشهدی چشم به جذب بازیکنان قمی داشته باشد و ایلانلو نیز بر همین اساس به تیم مشهدی پیوسته است.

میثم ایلانلو که در عین جوانی، بازیکن باتجربه‌ای در لیگ برتر فوتسال محسوب می‌شود امسال در فهرست تیم سوهان محمد سیما برای ادامه کار در قم قرار نداشت و پس از دریافت پیشنهاد از فرش آرا با این تیم قرارداد یک ساله منعقد کرد.

ایلانلو در سال‌های گذشته در تیم‌های مختلف لیگ برتری بازی کرده است به طوری که وی پیش از بازی در تیم آتلیه طهران قم در تیم‌های یاسین پیشروی قم، شهید منصوری قرچک، دبیری تبریز و صبای قم نیز حضور داشت و یکی از چهره‌های محبوب تماشاگران فوتسال دوست قم به شمار می‌رفت.

علاوه بر میثم ایلانلو، چند بازیکن دیگر فصل گذشته تیم فوتسال آتلیه طهران قم به دلایل متفاوت در ترکیب فصل پیش روی این تیم حضور ندارند در حالی که نام تیم آتلیه طهران قم به سوهان محمد سیما تغییر یافته است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار