با انجام 2 بازي نيمه نهايي صورت گرفت
تيم‌هاي راه يافته به ديدار فينال رقابت‌هاي جام رمضان فوتسال باشگاه‌هاي قم با برگزاري دو بازي مرحله نيمه نهايي مشخص شدند.
کد خبر: ۶۲۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۰ 18 June 2018

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که رقابت‌های سال 1397 فوتسال جام رمضان باشگاه‌های قم با حضور 32 تیم در هشت گروه چهار تیمی آغاز شده بود، بعد از پایان بازی‌های مرحله مقدماتی، سه مرحله بازی‌های حذفی به انجام رسید تا صعود کننده‌ها به فینال مشخص شوند.

بعد از انجام مراحل مقدماتی و حذفی این بازی‌ها، چهار تیم شهید محمدمهدی لطفی، شهدای نیروگاه، دنیای ورزش و الماس شهر مجوز صعود به نیمه نهایی این بازی‌ها را کسب کردند و از بین آنها تیم‌های الماس شهر و شهید لطفی نیاسر به مسابقه پایانی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی این مسابقات به میزبانی سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم، نخستین بازی بین تیم‌های شهید محمدمهدی لطفی‌نیاسر و شهدای نیروگاه به انجام رسید، دیداری که در آن هشت بار توپ از خط دروازه‌ها گذشت و سرانجام تیم شهید لطفی‌نیاسر به برتری پرگل پنج بر سه دست یافت.

دومین بازی مرحله نیمه نهایی این دوره بین تیم‌های فروشگاه دنیای ورزش و کارواش الماس شهر برگزار شد، مسابقه‌ای در زمان عادی آن 6 گل به ثمر رسید اما سهم هر تیم سه گل و تساوی سه بر سه بود تا برای تعیین برنده، دو تیم به سراغ ضربات حساس پنالتی بروند که در ضربات پنالتی تیم الماس شهر 6 بر 5 به برتری رسید.

با برنامه‌ریزی کمیته فوتسال استان قم، دیدارهای رده‌بندی و فینال این مسابقات بلافاصله برنامه‌ریزی شد و امروز از ساعت 20:30 دقیقه تیم‌های دنیای ورزش و شهدای نیروگاه برای کسب مقام سوم به مصاف یکدیگر می‌روند، ضمن اینکه مسابقه پایانی برای تعیین قهرمان از ساعت 22 بین تیم‌های شهید محمدمهدی لطفی‌نیاسر و کارواش الماس شهر در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تیم‌ها در دو وقت 20 دقیقه‌ای مفید مسابقه می‌دهند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار