مراسم بزرگداشت حجت‌الاسلام و المسلمین احمد احمدی در مسجد اعظم برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۰۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴ 19 June 2018

به گزارش تابناک قم، مراسم بزرگداشت هفتمین روز درگذشت حجت‌الاسلام و المسلمین احمد احمدی از طرف نهادهایی همچون مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، جامعه المصطفی العالمیه، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، در مسجد اعظم برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر آیت الله سبحانی، آیت الله امینی، آیت الله مصباح یزدی،‌آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله مقتدایی، آیت الله علوی بروجردی و آیت الله خرازی مدیران نهادهای حوزوی، اساتید حوزه علمیه قم، طلاب و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

حجت الاسلام رضا حاج ابراهیمی سخنران این مراسم در صحبت‌هایی به ویژگی‌های علمی و اخلاقی حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی پرداخت و او را به عنوان الگویی برای طلاب و روحانیون معرفی کرد.

مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین احمدی شامگاه ۱۸ خرداد ۱۳۹۷ در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان امام خمینی(ره) تهران دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر احمد احمدی عضو فقید شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاه‌ها در عصر روز 20 خردادماه از سمت مسجد امام حسن عسکری(ع) در شهر قم به سمت حرم حضرت معصومه(س) تشییع و در جوار مزار علامه طباطبایی در حرم حضرت معصومه(س) به خاک سپرده شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار