طی مراسمی با حضور استاندار قم و مسئولان استانی از اهداکنندگان برتر خون استان قم تجلیل شد.
کد خبر: ۶۲۰۶۵۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ 19 June 2018

به گزارش تابناک قم، مراسم تجلیل از اهداکنندگان برتر خون عصر دوشنبه 29 خرداد ماه به مناسبت روز جهانی اهدای خون در سالن غدیر دانشگاه آزاد واحد قم برگزار شد.

در این مراسم استاندار قم، مدیرکل سازمان انتقال خون، مسئولان استان، اهداکنندگان برگزیده به همراه خانواده هایشان حضور داشتند و برنامه های متنوعی اجرا شد.

شرکت کنندگان با اصول اولیه و شرایط اهدا خون آشنا شدند و در ادامه برنامه با حضور سید مهدی صادقی استاندار قم از 10 اهدا کننده برتر خون که در طول یک سال بیش از دو بار اقدام به اهدای خون کردند تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

سرانه اهدای خون در قم نسبت به میانگین کشوری بالاست
سید مهدی صادقی در حاشیه مراسم روز جهانی اهدای خون در گفتگو با خبرنگار ایسنا منطقه قم، گفت: مشارکت عمومی خصوصا در حوزه های مختلف سنی و مردمی خوب بوده و گزارش ها نشان می دهد که استقبال مردم از اهدای خون رو به رشد است.

وی ادامه داد: آمار سرانه اهدای خون در استان قم نسبت به سایر شهر های دیگر کشور بالاست و مردم شهر در این زمینه رکوردهای فوق العاده ای زدند که نشان دهنده اشتیاق زیاد آن ها برای اهدای خون است.

استاندارقم خاطرنشان کرد: اهدای خون اهدای زندگی است به کسانی که دیگر امیدی به زندگی ندارند و امیدواریم این فرهنگ اصیل روز به روز در استان بیشتر گسترش پیدا کند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار