در رده سني خردسالان صورت مي‌گيرد
10 نفر از استعدادها و نخبه‌هاي تكواندو استان قم در تلاش براي كسب عنوان از مسابقات قهرماني كشور برابر حريفان خود به ميدان مي‌روند.
کد خبر: ۶۲۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 19 June 2018

به گزارش تابناک قم، تیمی که هفته‌ها زیر نظر کادر فنی خود در اردوی آماده‌سازی بوده از صبح بیست و نهمین روز خرداد ماه در مسابقات قهرمانی کشور خردسالان به میدان می‌رود، رقابت‌هایی که در هر دو بخش دختران و پسران به میزبانی هیأت تکواندو یزد به انجام می‌رسد.

این در حالی است که فدراسیون تکواندو، امسال برای برگزاری بیست و ششمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی خردسالان پسر ایران برنامه‌ریزی کرده و بعد از آن بیست و سومین دوره رقابت‌های قهرمانی دختران کشور در سالن 6 هزار نفری شاهدیه یزد برگزار می‌شود.

در این مسابقات که برای برگزاری در مدت چهار روز برنامه‌ریزی شده، پسران تکواندوکاران برای کسب عناوین برتر 10 وزن رقابت می‌کنند، در حالی که پیکارهای اوزان منهای 24، 28، 32، 36 و 40 کیلوگرم امروز برگزار می‌شود و مبارزات اوزان منهای 26، 30، 34، 38 و به اضافه 40 کیلوگرم فردا خواهد بود.

در شرایطی که این رقابت‌ها همانند مسابقات کیوروگی به صورت تک حذفی انجام می‌شود و تکواندوکاران همزمان در پنج مرحله رقابت‌های قرآنی نیز مسابقه می‌دهند، اعزام تیم منتخب تکواندو خردسالان قم به پیکارهای قهرمانی کشور در یزد با حضور 10 تکواندوکار صورت گرفت.

بر اساس تصمیم کادر فنی تیم هیأت قم، در وزن اول محمد ارسطو، وزن دوم حسین رضازاده، وزن سوم حمیدرضا موثق، وزن چهارم امیرحسین قلی‌زاده، وزن پنجم محمدیاسین عروجی، وزن ششم ابوالفضل آرزومندی، وزن هفتم امیرحسین عراقی، وزن هشتم محمدمنصور بشردوست، وزن نهم امیرمحمد فرمانی و در وزن دهم سجاد بهمنی به میدان می‌روند.

تیم تکواندو خردسالان قم در مسابقات سال 1397 قهرمانی کشور را مرتضی کریمی مربی اسبق تیم ملی هدایت می‌کند، ضمن اینکه عبدالله بینایی، ناصر قره‌لو و رضا عزت‌زاده مربیان این تیم هستند و نماینده قم به سرپرستی مهدی غلامی در مسابقات قهرمانی خردسالان کشور حضور یافته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار