رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما:
رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما گفت: برای حمایت از نماینده فوتسال قم در لیگ برتر به دنبال اهداف اقتصادی نیستیم و شور و شوقی که مردم قم به فوتسال دارند برای ما ارزش دارد.
کد خبر: ۶۲۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 20 June 2018

به گزارش تابناک قم، محمد زمردی در نشست با خبرنگاران در مورد فعالیت تیم سوهان محمد سیما در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: از سال گذشته همکاری‌هایی با تیم آتلیه طهران وجود داشت و این همکاری‌ها امسال با تداوم علاقمندی ما و تشکیل تیمی با نام سوهان محمد سیما ادامه پیدا کرد.

وی افزود: دورنمایی کار ما وابسته به نوع همکاری‌هایی است که از سوی همه صورت می‌گیرد. در شرایط اقتصادی کنونی باید از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت کرد و این حمایت باید شکل عملی و جدی به خود بگیرد و بدون تردید اگر کار، جمعی باشد و همه دست به دست هم دهند اتفاقات خوشی در آینده در فوتسال استان قم رخ خواهد داد.

رئیس هیئت مدیره باشگاه سوهان محمد سیما گفت: در مورد حضور در عرصه فوتسال به دنبال منفعت اقتصادی نبودیم و در حال حاضر هم این رویکرد وجود ندارد بلکه هدف ما حمایت از عشقی است که در بین مردم قم به فوتسال وجود دارد و من وقتی در سالن شهید حیدریان ۲ هزار جوان علاقمند و پرشور و حامی تیم فوتسال قم را می‌بینم لذت می‌برم.

زمردی بیان داشت: در زمینه تأمین منابع و بودجه مالی این فصل، نگرانی خاصی نداریم و رقمی برآورد شده که ما حمایت می‌کنیم و امیدوارم حمایت‌های دیگر هم از این تیم صورت بگیرد. ما به طور میانگین ۶۰ میلیون تومان باید بابت حقوق پرداخت کنیم و برنامه ما به گونه‌ای است که تا پایان فصل مشکلی نخواهیم داشت.

وی عنوان کرد: از اهالی رسانه، مربیان، پیشکسوتان، بازیکنان و به خصوص تماشاگران می‌خواهم که یار و یاور تیم سوهان محمد سیما باشند و به این تیم در خلال فصل آرامش بدهند. علاوه بر این تلاش می‌کنیم برنامه‌هایی برای حمایت از تماشاگران و انجام کارهای فرهنگی در مسابقاتی که میزبان هستیم در نظر بگیریم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار