رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم مطرح کرد
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم گفت: در سال جاری 54 موکب تاکنون در استان برای حضور در ایام اربعین ثبت نام کردند.
کد خبر: ۶۲۲۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۴ 24 June 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین احمدی ظهر امروز در جلسه ستاد اربعین استان قم در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری قم با اشاره به حضور موکب‌های استان قم در زیارت اربعین اظهار کرد: در سال جاری 54 موکب تاکنون در استان قم برای حضور در ایام اربعین ثبت نام کردند، اگر موکب‌های استان بتوانند با یکدیگر تجمیع شوند، می‌توانند خدمات بهتری را به زائرین ارائه بدهند.

وی ادامه داد: مدیران موکب‌های استان قم از مدیران استان انتظار دریافت کمک‌های مالی را ندارند، البته مدیران قم می‌توانند که در زمینه تامین خودروها، کامیون‌ها و اعزام نیروها به موکب‌ها کمک کنند، همچنین باید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم باید موکب‌ها را در خرید مواد مورد نیاز با کمترین قیمت، مورد حمایت قرار بدهند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم افزود: حمایت مدیران استان موجب می‌شود که مدیران موکب‌ها با دلگرمی در اربعین به زائرین خدمت رسانی کنند، امکان دادن امکانات به صورت امانی توسط دستگاه‌های یاستان به موکب‌ها وجود دارد.

احمدی در پایان با اشاره به لزوم هماهنگی موکب‌های استان قم با جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: باید هر کدام از موکب‌ها رابطی را به جمعیت هلال احمر در زمینه دارو معرفی کند تا با هماهنگی با این جمعیت دارو به عراق انتقال پیدا کند، همچنین در سال گذشته مقداری آرد به صورت سهمیه ای با همکاری استانداری در اختیار موکب‌های استان قم قرار گرفت.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار