رئیس پلیس راه استان قم:
رئیس پلیس راه استان از وقوع یک فقره تصادف بین دو دستگاه خودروی وانت زامیاد و کامیون رنو با یک کشته در محور دلیجان - سلفچگان خبر داد.
کد خبر: ۶۲۳۴۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۰ 25 June 2018

 

به گزارش تابناک قم، مختار پناهی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تصادف ما بین دو دستگاه خودروی سواری وانت زامیاد و کامیون رنو در کیلومتر 3 محور دلیجان- سلفچگان بلافاصله ماموران پلیس راه به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان قم افزود: در نتیجه این حادثه راننده خودروی وانت زامیاد به علت شدت جراحات وارده در دم فوت کرد.

وی علت اصلی این تصادف را عدم توجه به جلو به دلیل خستگی و خواب آلودگی از سوی راننده خودروی وانت عنوان کرد.

پناهی گفت: رانندگانی که قصد دارند در شب رانندگی کنند باید حتما قبل از رانندگی استراحت کافی را داشته باشند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ نباشیم.

وی اضافه کرد: با وجود توصیه های مکرر پلیس به استراحت کافی رانندگان قبل از رانندگی و پرهیز از رانندگی در حالت خواب آلودگی، متاسفانه باز هم شاهد وقوع این حوادث تلخ در استان هستیم که از رانندگان درخواست داریم در حالت خواب آلودگی، عصبانیت، خستگی و حالت غیرعادی از رانندگی پرهیز و چنانچه بیمار هستند یا از داروهای خواب آور استفاده می‌کنند از رانندگی خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان قم تاکید کرد: با توجه به شرایط جوی و گرمای غالب که بیشتر باعث عدم تمرکز و ناهوشیاری راننده می‌شود بنابراین از رانندگان عزیز درخواست داریم فاصله بین مبدا تا مقصد خود به ازای هر دو ساعت رانندگی، 15 دقیقه استراحت کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار