یک مسئول در دانشگاه قم:
مسئول تام الاختیار آزمون های دانشگاه قم گفت: هفت هزار و 953 تن از این استان در پنجمین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی که صبح جمعه 15 تیرماه جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می شود، شرکت می کنند.
کد خبر: ۶۲۶۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۰ 04 July 2018

به گزارش تابناک قم،روح الله محمدی افزود: پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در چهار حوزه امتحانی شامل دانشگاه های قم، آزاد اسلامی، پیام نور و مفید ترتیب می یابد.

وی با بیان این که خانم ها بیشترین تعداد شرکت کنندگان هستند، اضافه کرد: یک هزار و 677 خانم در دانشگاه آزاد اسلامی، 780 تن در دانشگاه پیام نور، 960 تن در دانشگاه مفید و 2 هزار و 283 تن در دانشگاه قم به رقابت می پردازند.

به گفته وی، 2 هزار و 315 تن داوطلب آقا نیز در حوزه امتحانی دانشگاه قم در این آزمون شرکت می کنند.

محمدی بیان کرد: کارت شرکت در پنجمین آزمون استخدامی دستگاه ‌های اجرایی کشور از روز سه‌ شنبه 12 تیر ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

وی افزود: باجه رفع نقص کارت ها در سازمان مرکزی دانشگاه قم فعال است و افرادی که به هر علتی در کارتشان مغایرتی با مشخصاتشان وجود دارد، می توانند برای رفع نقص از ساعت 8:30 تا 12 و 14 تا 18 به این مکان مراجعه نمایند.

وی با بیان این که داوطلبان پنجمین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی در پنج گروه تخصصی به رقابت می پردازند، گفت: مدت زمان برگزاری آزمون 190 دقیقه است که در این مدت داوطلبان به سوالات 2 دفترچه عمومی و اختصاصی پاسخ می دهند.

این مسئول دانشگاه قم خاطرنشان کرد: دفترچه عمومی حاوی 100 سوال بوده و داوطلبان باید در مدت زمان 110 دقیقه به آن پاسخ دهند و تعداد سوالات دفترچه اختصاصی نیز بنا به عناوین شغلی متفاوت است و داوطلبان باید در مدت زمان 80 دقیقه به سوالات آن جواب دهند.

وی گفت: فرآیند برگزاری آزمون صبح روز جمعه ساعت 08:30 آغاز و درب های ورودی حوزه های امتحانی نیم ساعت قبل از شروع آزمون بسته می شود.

محمدی تاکید کرد: به هیچ فردی بدون کارت آزمون اجازه ورود به جلسه داده نخواهد شد و داوطلبان باید یک کارت شناسایی از جمله شناسنامه، پاسپورت، کارت ملی و یا گواهی نامه به همراه داشته باشند.

وی به داوطلبان توصیه کرد: از آوردن وسایل اضافی که باعث شلوغی قسمت امانتداری می شود خودداری نمایند و مداد، پاک کن و تراش به همراه داشته باشند.

تعداد 268 هزار و 322 داوطلب زن و 159 هزار و 374 مرد در پنجمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌ های اجرایی کشور ثبت نام کرده اند که از این تعداد، 18 هزار و 207 داوطلب پذیرفته خواهند شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار