جان باختن یک زن براثر برخورد دو خودرو در جاده قم تهران
روز گذشته براثر برخورد دو خودرو سبک در جاده قم تهران یک زن جان خود را از دست داد. همچنین متسفانه بر اثر برق گرفتگی در استخر آب در روستایی از بخش کهک در قم نیز مرد 40 ساله ای جان خود را از دست داد.
کد خبر: ۶۲۷۴۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۷ 07 July 2018

به گزارش تابناک قم، مهدی فراهانی معاون حوادث و فوریت های استان قم، با اعلام برخی از حوادث در 24 ساعت گذشته در قم عنوان کرد: دیروز بر اثر واژگونی خودرو سمند در بخش دستجرد 4 نفر مجروح شدند که جهت انتقال مجروحان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل اعزام شد.

وی افزود: همچنین روز گذشته براثر برخورد دو خودرو سبک در جاده قم –تهران یک زن جان خود را از دست داد؛ در این حادثه 2 تن دیگر نیز مجروح شدند که با اعزام 2دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل تصادف، به مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون حوادث و فوریت های استان قم بیان کرد: همچنین متسفانه بر اثر برق گرفتگی در استخر آب در روستایی از بخش کهک در قم نیز مرد 40 ساله ای جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: بر اثر تصادف موتورسیکلت در شهر قم نیز ۲ نفر مجروح شدند که با توجه به وخامت حال مجروحان، به سرعت با ۲ آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به مراکز درمانی انتقال یافتند.

معاون حوادث و فوریت های استان قم یادآور شد: دو روز قبل نیز بر اثر برخورد خودروی پراید با مانع در محور سلفچگان به قم متاسفانه 1 مرد در دم جان باخت و دو نفر دیگر نیز مجروح شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار