در اوزان 38، 41، 75 و 100 كيلوگرم رقم خورد
استعدادهاي كشتي فرنگي استان قم با كسب چهار مدال نقره و برنز در پيكارهاي كشتي فرنگي قهرماني نونهالان ايران درخشيدند.
کد خبر: ۶۲۷۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 07 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، کشتی‌گیران قم در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان ایران برای کسب عناوین برتر با حریفان خود در اوزان 32، 35، 38، 41، 44، 48، 52، 57، 62، 68، 75، 85 و 100 کیلوگرم به رقابت پرداختند و صاحب چهار مدال نقره و برنز شدند.

در وزن 38 کیلوگرم حسن آهنگر نماینده هیأت کشتی استان قم بود که در جایگاه سوم ایستاد، در شرایطی که دیدار نهایی این وزن بین کشتی‌گیران مازندران و تهران به انجام رسید و سرانجام میلاد والی‌زاده از مازندران با شکست دادن هادی سعادتی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت.

در وزن 41 کیلوگرم پیکارهای کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی نونهالان ایران نیز یک مدال نصیب تیم منتخب هیأت کشتی قم شد، مدالی که با تلاش محمدحسین جوکار به دست آمد، در حالی که رتبه نخست این وزن را محمد حاجی‌وند فتحی از خوزستان و مقام نایب‌قهرمانی را ابوالفضل احمدی از خراسان‌رضوی کسب کردند و نماینده قم نیز با کسب مقام سوم این وزن صاحب نشان برنز شد.

در وزن 68 کیلوگرم این دوره از مسابقات عرفان سلمان‌پور از تیم منتخب هیأت کشتی قم به مقام دهم دست یافت، وزنی که در آن نمایندگان استان‌های خوزستان، تهران، اصفهان، گیلان، اردبیل، آذربایجان غربی، فارس، خراسان‌رضوی و همدان موفق به کسب مقام‌های اول تا نهم شدند.

در وزن 75 کیلوگرم رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان ایران نیز یک رتبه سومی دیگر نصیب تیم هیأت کشتی قم شد، در این وزن محمدحسین جلالی به مقام سوم و نشان برنز رسید، در شرایطی که نمایندگان فارس و خراسان‌رضوی عنوان قهرمانی و نایب‌قهرمانی این وزن را نصیب خود کردند.

اما موفق‌ترین کشتی‌گیر قم در پیکارهای قهرمانی سال 1397 کشتی فرنگی نونهالان کشور، شاهرخ میکائیلی بود که در وزن 100 کیلوگرم مجوز حضور در دیدار نهایی را کسب کرد اما در جدال برای قهرمانی به محمدعلی محمودی از توابع تهران نتیجه را واگذار کرد و صاحب نشان نقره شد.

در رده‌بندی نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی نونهالان ایران تیم‌های خوزستان، تهران و خراسان‌رضوی در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند و تیم منتخب کشتی نونهالان قم با کسب 67 امتیاز حاصل از یک نشان نقره و سه برنز رتبه هفتم را به دست آورد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار