معاون فرمانده انتظامی :
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قم با تاکید بر این که رسانه ها این استان نباید به مسائل التهاب زا دامن بزنند، گفت: افرادی که به بحران های اقتصادی دامن بزنند و آن را تبدیل به بحران اجتماعی نمایند، در خط دشمن حرکت کرده و خیانت به خون شهیدان نموده اند.
کد خبر: ۶۲۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰ 07 July 2018

به گزارش تابناک قم، سرهنگ احمد صادقی روز شنبه در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه قم در معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی این استان، افزود: امروز نیاز به تعامل بین پلیس و رسانه به قدری بالا، مهم و حساس است که گویی ما سربازان پیاده نظام هستیم و در یک جبهه علیه دشمن می جنگیم.

وی با بیان این که دشمن می خواهد از طریق بستر اقتصادی برای ایران بحران سازی نماید، تصریح کرد: نباید خودمان التهاب آفرینی کرده و با هدف این که مباحث خبری داغ و به روز تولید کنیم، در خط دشمن قرار بگیریم.

وی گفت: امروز آگاه سازی اجتماعی برای افرادی که ناخواسته در دام دشمن گرفتار می شوند و آگاهی کاملی از اوضاع روز ندارند، وظیفه اصحاب رسانه است.

صادقی گفت: دشمن افرادی را به صورت پیاده نظام اقتصادی مامور کرده تا بازار را دچار التهاب نمایند،لذا دراین شرایط رسانه ها می توانند وضعیت را آرام نمایند.

وی از اصحاب رسانه درخواست کرد که در ارتقاء اعتماد آحاد جامعه به نیروی پلیس، کمک حال این نیرو باشند.

صادقی خاطرنشان کرد: پلیس با شفافیت تمام مسائل جامعه را منعکس می کند و خبرنگاران نیز با تخصصی که دارند اخبار را به گونه ای که باعث التهاب نشود منعکس نمایند.

وی گفت: از اصحاب رسانه انتظار می رود در عملیات روانی دشمن علیه نیروی انتظامی، این نیرو را یاری نمایند و آحاد جامعه باید بدانند کمک به پلیس، کمک به امنیت تمام اقشار و ارکان جامعه است.

وی با بیان این که عده ای دائما به دنبال تهیه فیلم موبایلی از نیروی انتظامی برای تخریب پلیس هستند، بیان کرد: برخی از روی دشمنی و با هدف تحریک احساسات ملت و مظلوم جلوه دادن متهمان، فیلم هایی از دستگیری افراد در شبکه های مجازی منعکس می کنند؛ ولی مردم نمی دانند که آنان مفسد هستند و عدم دستگیری آنان، ممکن است بخشی از جامعه را به فساد بکشاند.

صادقی در ادامه گفت: به خبرنگاران و عکاسان فعال در رسانه های استان کارت خبرنگاری ارائه می شود تا در ماموریت های خبری در آمد و شد و تهیه خبر با مشکل مواجه نشوند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی قم نیز در این جلسه با اشاره به تعامل خوب پلیس استان با رسانه ها گفت: هماهنگی تیم خبری پلیس با همه دستگاه های ذیربط بسیار بالاست و رسانه ها در همه زمینه ها به ویژه در حوزه آسیب های اجتماعی همراه پلیس بوده اند.

سرهنگ مهرداد حاجی زاده با تاکید بر این که رعایت امانت و حفظ ادب عمومی در حوزه خبری استان قم فوق العاده است، خطاب به خبرنگاران افزود: تعامل با پلیس را طوری ادامه دهید تا آنچه که رسالت شماست و آنچه که پلیس در ایفای وظیفه خود انتظار دارد، محقق شود.

وی در ادامه با بیان این که به درخواست شخصی خبرنگاران برای اخذ کارت تردد ترتیب اثر داده نخواهد شد، گفت: از این به بعد تنها با معرفی نامه خانه مطبوعات و یا رسانه ای که در آن فعالیت دارند، امکان ارائه کارت به خبرنگاران وجود دارد.

حاجی زاده اضافه کرد: تاکنون پنج لیست از کانال های مختلف به پلیس راهور ارسال شده و کارت تردد افرادی که دارای مجوز تردد بودند تمدید و برای افرادی که کارت تردد نداشتند نیز کارت صادر شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار