معاون استاندار قم خبر داد
معاون استاندار قم گفت: دستگاه‌های اجرایی قم جایگاه دوم کشور را در رعایت حقوق مراجعه‌کنندگان به خود اختصاص داده‌اند و با ارزیابی‌های انجام شده چهار دستگاه استان 100 امتیاز را به صورت کامل کسب کرده‌اند.
کد خبر: ۶۲۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴ 08 July 2018

به گزارش تابناک قم،مهرداد غضنفری با اشاره به شرایط خاص حاکم بر کشور به ویژه در حوزه اقتصادی اظهار کرد: رویکرد جدید دشمن و کشورهای استکباری جنگ در حوزه اقتصادی است و طرح تهدیدهای نظامی نیز برای اثرگذاری در حوزه اقتصادی است.

وی اضافه کرد: دشمن به خوبی متوجه شده که ایران در حوزه نظامی به بازدارندگی قطعی رسیده است به همین علت امکان حمله نظامی به ایران وجود ندارد به همین علت اگر تهدید نظامی دارد برای آسیب زدن به عرصه اقتصادی کشور است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و منابع انسانی استانداری قم با اشاره به اینکه نظام استکباری به دنبال کاهش ارتباط اقتصادی کشورهای دیگر با ایران است، مطرح کرد: در شرایط کنونی خدشه وارد کردن به هم‌گرایی و انسجام ملی معبری برای نفوذ دشمن ایجاد می‌کند به همین علت باید بیشتر از گذشته انسجام ملت حفظ شود؛ ارکان اصلی نظام در استان اکنون با هماهنگی مطلوبی ابعاد مختلف مسؤولیت خود را مورد توجه قرار داده و از ارکان رسمی و گروه‌های اثرگذار مردمی استفاده می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه بازار و اصناف به‌عنوان قوی‌ترین پایگاه مردمی مورد توجه دشمنان قرار گرفته است، عنوان کرد: دشمن با فشار به بازارها به دنبال این است تا آستانه تحمل مردم را بشکند و بحران مورد نظر خود را در جامعه ایجاد کند در حالی‌که اصناف حقوق قانونی و شناخته‌ شده‌ای دارند که مجموعه‌های مرتبط باید با استفاده از راهکارهای قانونی مشکلات واحدها را رفع کنند.

غضنفری با تاکید بر اینکه همگان باید در راستای تقویت مشارکت مردم در نظام مشارکت کنند، مطرح کرد: باید با صداقت مشکلات خود را با مردم در میان گذاشته و در تصمیم‌گیری‌ها به دنبال استفاده از راهکارهای کارشناسی باشیم تا بتوانیم ارتباط مردم با حکومت را تقویت کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سطح مدیریتی نیز مسؤولان ارشد استان و مدیران کل باید تصمیم‌گیری‌ها و سیاست‌گذاری‌های مورد نظر را در راستای رفع مشکلات دنبال کنند که از جمله این موارد پرهیز از هزینه‌های اضافی، کاهش مصرف و دوری از طرح مباحث اختلاف‌انگیز به ویژه در بستر رسانه‌هاست.

غضنفری بر لزوم آمادگی دستگاه‌های اجرای برای بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت هفته دولت تاکید کرد و ادامه داد:دستگاه‌های اجرایی قم جایگاه دوم کشور را در رعایت حقوق مراجعه‌کنندگان به خود اختصاص داده‌اند و با ارزیابی‌های انجام شده چهار دستگاه استان 100 امتیاز را به صورت کامل کسب کرده‌اند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار