در 2 بخش كاتا و كوميته رقم خورد
كاراته‌كاهاي استان قم موفق به كسب سه مدال نقره و برنز از نخستين مرحله پيكارهاي ليگ كاراته‌وان پسران قهرماني ايران شدند.
کد خبر: ۶۲۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵ 08 July 2018

 

به گزارش تابناک قم، در شرایطی که تیم‌های هر دو بخش دختران و پسران به نمایندگی از قم راهی نخستین مرحله مسابقات لیگ کاراته‌وان ایران شده بودند، اما تیم پسران با عملکردی موفق‌تر سه مدال نقره و برنز این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد.

این در شرایطی است که از امسال و برای نخستین‌بار با الگوگیری از پیکارهای لیگ جهانی کاراته‌وان، نخستین دوره مسابقات لیگ کاراته‌وان ایران در رده‌های سنی پایه برگزار می‌شود و نمایندگان قم در نخستین مرحله آن از هر دو بخش کاتا و کومیته موفق به کسب مدال شدند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون کاراته، نخستین مرحله لیگ کاراته‌وان پسران کشور به میزبانی سالن شهید همت تهران به انجام رسید و نفرات برتر دو بخش کاتا و کومیته در حالی مشخص شدند که قم از مدال‌های طلای این مرحله هیچ سهمی نداشت و به یک برنز کاتا و یک نقره و یک برنز کومیته بسنده کرد.

این مرحله از رقابت‌ها با حضور کاراته‌کاهای دو رده سنی نوجوانان و جوانان به انجام رسید اما در بخش کاتا و اوزان منهای 47، 52، 57، 63، 70 و به اضافه 70 کیلوگرم رده نوجوانان هیچ مدالی نصیب تیم منتخب پسران هیأت کاراته استان قم نشد.

در رده سنی جوانان این مرحله، قمی‌ها عملکرد بهتری داشتند، به طوری که در کاتای انفرادی سیدمجید وکیلی از استان قم بعد از نمایندگان تهران در جایگاه سوم ایستاد و صاحب نشان برنز شد، ضمن اینکه در اوزان منهای 61 و به اضافه 76 کیلوگرم کومیته، تیم قم دو مدال کسب کرد.

در وزن منهای 61 کیلوگرم بخش کومیته، حسین خدری از قم در دیدار نهایی به علیرضا حیدری از مرکزی باخت و صاحب نشان نقره شد، در حالی که محمدسینا عبدالحسینی با قبول یک باخت در پیکارهای وزن به اضافه 76 کیلوگرم رده جوانان، نشان برنز این مسابقات را به قم آورد تا تیم قم با یک نقره و دو برنز در جایگاه نهم این پیکارها قرار بگیرد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار